دیدار هیأتی از حزب دمکرات با جبهه نجات و توسعه به رهبری اسامه نجیفی

سرویس عراق و اقلیم کردستان – هیأت حزب دمکرات کردستان به ریاست روژ نوری شاویس که در بغداد به سر می برد با جبهه نجات و توسعه به رهبری اسامه نجیفی رئیس اسبق مجلس عراق دیدار کرد.

به گزارش کرد پرس به نقل از ناس نیوز، در این دیدار که با حضور سران جبهه برگزار شد، هیأت حزب دمکرات کردستان دیدگاههایش درباره اوضاع سیاسی عراق را بیان کرد و بر ماهیت تبلیغات سازمان یافته علیه اقلیم کردستان از سوی نیروهایی که هدف آنها ضربه زدن به وحدت ملی است تمرکز داشت. این هیأت تأکید کرد با وجود اینکه قانون اساسی عراق دارای نواقصی است اما تضمین کننده وحدت و حلال مشکلات عراق است و اجرای همه اصول آن، عدالت و شراکت را تضمین می کند.

این هیأت همچنین خواستار همکاری و هماهنگی مشترک در زمینه بودجه، حقوق اقلیم کردستان و همکاری ملی در زمینه حل مشکلات و دستیابی به راه حلی برای بحران های عراق شد و بر روابط قوی با اسامه النجیفی رهبر این جریان و احترام رهبران اقلیم کردستان به وی تأکید کرد.

در این دیدار، صالح المطلق و سایر سران جبهه نجات و توسعه، تأکید کردند با اطلاع کامل از ماهیت روابط صمیمانه و استراتژیک بین مسعود بارزانی و اسامه النجیفی، از روش کنونی در زمینه روابط و هماهنگی و حل مشکلات براساس دیدگاهی که هدف آن احترام به شهروندان و تحقق خواسته های آنان است حمایت می کنند.

کد خبر 2968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha