پایان طرح سیمرغ کوه های ایران توسط کوهنورد ایلامی

سرویس ایلام - حسن مرامی، کوهنورد ایلامی با صعود به 31 قله مرتقع کشور، نشان سیمرغ کوه های ایران را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مرامی در این باره گفت: صعود به 31 قله مرتفع 31 استان را با صعود به قله پراو مرتفع ترین قله استان کرمانشاه در تاریخ 8/9/97 شروع و با صعود به قله تشگر مرتفع ترین قله استان هرمزگان در تاریخ 18 دیماه 1399 در مدت 28 ماه در قالب انفرادی یا گروهی انجام شد.

وی افزود: کسب جایزه سیمرغ کوه های ایران نیازمند پیمودن مسیر طولانی و سخت فتح قله های بلند است اما با تلاش بسیار این کار را به سرانجام رساندم.

این کوهنورد ایلامی به مشکلات کوهنوردی حرفه ای برای افراد کارمند اشاره کرد و گفت: صعود به ارتفاعات چند هزار متری با توجه به مسئولیت اداری کار بسیار سختی است اما با تلاش و کوشش سختی این صعودها را به جان خریده و تا رسیدن به افتخارات بیشتر داخلی و خارجی این ورزش را ادامه خواهم داد.

به گزارش کردپرس، طرح سیمرغ کوه‌های ایران به مجموعه صعود به 31 قله‌ی بلند ایران در 31 استان ایران با رعایت اهداف و موارد الزام این طرح اطلاق می‌شود. طرح سیمرغ در سال ۹۵ توسط فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی به تصویب رسید. بر اساس طرح سیمرغ کوهنوردی، افرادی که بر مبنای اهداف و شرایط لازم مطرح‌شده توسط فدراسیون در هر زمانی بتوانند به این مجموعه قلل صعود نمایند و مدارک و مستندات لازم را به فدراسیون ارائه نمایند مفتخر به دریافت نشان سیمرغ کوهنوردی هستند.

کد خبر 2978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha