1031 نفر در دانشگاه علوم پزشکی کردستان استخدام می شوند

سرویس کردستان- مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در سال جاری بیش از هزار نفر از طریق آزمون پیمانی و قراردادی در دانشگاه استخدام خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، سایه میری اظهار کرد: در مهر ماه سال جاری طی آزمون قراردادی با جذب ۱۳۳ نفر، با برگزاری آزمون پیمانی در بهمن ماه ۸۴۸ نفر و ۵۰ نفر به صورت شرکتی، بالغ بر هزار نفر در دانشگاه علوم پزشکی کردستان استخدام می شوند.

وی تصریح کرد: این اقدام می‌تواند سهم مهمی در ارتقاء کیفیت خدمات به بیماران و مراجعه کنندگان، کاهش نرخ بیکاری و جلوگیری از مهاجرت فارغ التحصیلان به خارج از کشور و استان داشته باشد و باعث ایجاد انگیزه و امید در جوانان استان کردستان شود.

میری با بیان اینکه این امر در پیشبرد سیاست‌های کلان وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی و در راستای تامین نیروی انسانی مراکز بهداشتی و درمانی، جهت ارتقاء و تعالی نظام سلامت کشور و ارتقاء سطح کیفی ارایه خدمات به مردم فهیم استان صورت گرفته است، افزود: به کارگیری نیروهای جدید با دستور و تاکید رییس و پیگیری و نظارت مستقیم معاون توسعه دانشگاه در فراهم نمودن مقدمات با نظارت معاونت آموزشی و مدیریت منابع انسانی دانشگاه در کمال صحت و سلامت و در فضای رقابتی و بدون هیچ‌گونه تبعیضی از طریق شرکت در آزمون های استخدامی و رعایت عدالت استخدامی و شایسته سالاری انجام می‌شود.

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: آگهی ثبت نام آزمون پیمانی این دانشگاه هم اکنون در سایت دانشگاه و سازمان سنجش آموزش کشور درج شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه و ثبت نام جهت شرکت در آزمون ورودی اقدام نمایند.

وی در پایان اضافه کرد: سایر مراحل برگزاری آزمون متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.

کد خبر 2985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha