قاتل پس از ۶ سال از قصاص رهایی یافت

سرویس کرمانشاه _ برگزاری آیین «خون صلح» در بخش ماهیدشت کرمانشاه / قاتل پس از ۶ سال بخشیده شد و از قصاص رهایی یافت.

به گزارش کردپرس؛ در مراسم خون صلح در بخش ماهیدشت کرمانشاه، که با حضور معاون توسعه حل اختلاف استان، بزرگان و محاسن سفیدان و جمعی از مسئولین ارشد قضایی و اداری و نیز امنیتی و انتظامی استان برگزار شد، یک محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم از مرگ رهایی پیدا کرد.

در مراسم خون صلح در بخش ماهیدشت کرمانشاه، که با حضور معاون توسعه حل اختلاف استان، بزرگان و محاسن سفیدان و جمعی از مسئولین ارشد قضایی و اداری و نیز امنیتی و انتظامی استان برگزار شد، یک محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم از مرگ رهایی پیدا کرد.

معاون توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت امر گذشت در دین اسلام بر اساس آیات و روایات، پرداختن به این مقوله مهم و مورد تأکید اسلام را از ضروریات برشمرد و بر ایجاد مصالحه تأکید فراوان نمود.

فتاحی افزود: در سال ۱۳۹۵ در بخش ماهیدشت کرمانشاه طی یک نزاع، شخصی به قتل رسید که پس از حدود ۶ سال تلاش شبانه روزی اعضا و کارکنان شورای حل اختلاف استان، این پرونده مختومه و با رضایت اولیای دم، قاتل از مجازات قصاص بخشیده شد.

معاون توسعه حل اختلاف استان، گذشت و بخشش را نشانه ایمان واقعی و جوانمردی مردم این مرز و بوم عنوان کرد و گفت: از کلیه همکاران مجموعه توسعه حل اختلاف و متنفذین و محاسن سپیدان و بزرگان منطقه که در اخذ رضایت این پرونده تلاش وافری داشتند تشکر و قدردانی نموده و برای خانواده مقتول صبر جمیل خواهانم.

کد خبر 29947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha