اسکان ۲۰ هزار گردشگر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان

سرویس کردستان - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: ستادهای اسکان میهمانان نوروزی استان در سال ۱۴۰۱ پذیرای ۲۰ هزار و ۶۱۶  نفر میهمان در مراکز اقامتی شده‌اند.

به گزارش کرد پرس، رشید قربانی گفت: با پایان فعالیت ستادهای اسکان میهمانان نوروزی، تعداد ۲۰ هزار و ۶۱۶ نفر میهمان در قالب ۴ هزار و ۷۱۱ خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شده‌اند.

وی با بیان اینکه از ۲۰ هزار و ۶۱۶ نفر میهمان، ۱۴هزار و ۱۴۲ نفر فرهنگی و ۶ هزار و ۴۷۴ نفر غیر فرهنگی بودند، اظهار کرد: از مجموع ۴ هزار و ۷۱۱ خانوار، تعداد ۳ هزار و ۲۰۴ خانواده فرهنگی و هزار و ۵۰۷ خانواده غیر فرهنگی بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان افزود: در نوروز ۱۴۰۱ تعداد ۱۱ مرکز پذیرش در سطح شهرستان‌ها و مناطق استان برای ارائه خدمات و تسهیلات سفر به میهمانان فرهنگی پیش بینی شد که از این تعداد 2 مرکز در سنندج مستقر بود.

قربانی ادامه داد: در نوروز ۱۴۰۱ تعداد ۸۸ مدرسه با ۶۴۴ کلاس و اتاق برای اسکان میهمانان فرهنگی مهیا شد و حدود ۳۸۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان و مسافران نوروزی خدمات ارائه دادند.

وی یادآور شد: فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان از روز پنج شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ آغاز و تا پایان روز دهم فروردین ۱۴۰۱ ادامه داشت.

کد خبر 30059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha