610 واحد خدماتی کردستان در ایام نوروز بازرسی شد

سرویس کردستان - مدیرکل استاندارد کردستان گفت: در طرح عیدانه امسال 610 واحد خدماتی در سطح استان توسط کارشناسان اداره استاندارد مورد بازرسی قرار گرفت.

به گزارش کرد پرس، ژیلا یزدانی با اشاره به لزوم ارایه خدمات مطلوب به مردم در ایام نوروز، گفت: در طرح ویژه بازرسی عیدانه که از 15 اسفند ماه سال گذشته شروع شد و تا 15 فروردین ماه سال جاری ادامه داشت، 279 مرکز عرضه قطعات خودرو مورد بازرسی قرار گرفته است.

وی در خصوص بازرسی از مراکز اقامتی و خدماتی نیز، اظهار کرد: 210 فروشگاه مواد غذایی، 88 رستوران، 32 هتل و یک هتل آپارتمان توسط کارشناسان اداره استاندارد در سنندج و نمایندگی شهرستان‌ها انجام شد.

مدیرکل استاندارد کردستان در خصوص کشفیات محصولات غیراستاندارد در این طرح، افزود: 300 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته، روغن هیدرولیک با برند هاگت، فیلتر هوای فاقد نشان استاندارد و مشخصات از سطح بازار کشف و جمع‌آوری شد.

یزدانی با اشاره به آغاز طرح بازرسی ماه رمضان نیز بیان کرد: با توجه به تاکیدات سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص ارائه خدمات مطلوب و کیفی به عموم شهروندان و مسافران نوروزی همچنین نظارت دقیق و مسمتر بر کالاها و خدمات، از دیروز طرح بازرسی ماه رمضان شروع شده و تا پایان این ماه تداوم خواهد داشت.

کد خبر 30060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha