درخواست گروههای چپ استرالیا برای به رسمیت شناختن اداره‌ خودگردان سوریه

سرویس جهان- گروه‌های چپ استرالیا از دولت این کشور خواستند اداره خودگردان کردی در شمال و شمال شرق سوریه را از نظر سیاسی به رسمیت بشناسد.

به گزارش کردپرس، نشریه گرین لفت استرالیا از افزایش همگرایی گروه های چپ در استرالیا با نهادهای سیاسی و امدادی در شمال و شمال شرق سوریه خبر داده است. به تازگی گروهی از نهادهای مدنی این کشور با تشکیل گروه حامی کردهای سوریه به دنبال جمع آوری کمک ارسال کمک ها به اداره خودگردان کردی در شمال سوریه با توجه به وضعیت بحرانی اقتصاد در این منطقه هستند.

نشریه گرین لفت از افزایش تعداد گروه های حامی کردهای سوریه در استرالیا خبر داده است که برخی از سیاستمداران گروه‌های ‌های چپ این کشور از این نهاد ها حمایت می کنند.

بر اساس گزارش این نشریه، یکی از خواسته های اصلی این گروه ها از دولت استرالیا به رسمیت شناختن اداره خودگردان کردی در شمال و شمال شرق سوریه به منظور کمک رسانی بهتر به این منطقه بوده است. این گروه‌ها با اشاره به محصور بودن منطقه شمال و شمال شرق سوریه و عدم دسترسی کافی اداره خودگردان به کمک های بین المللی، به دنبال استقلال کمک های پزشکی به این منطقه هستند.

سیاسیون چپ استرالیا از دولت خواستند با دادن مشروعیت سیاسی به اداره خودگردان، زمینه ارسال آسان تر کمک ها به این منطقه را فراهم کند.

کد خبر 30067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha