پلیس با روزه‌خواری در تفرجگاه‌های کردستان برخورد می‌کند

سرویس کردستان - معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: با کسانی که در تفرجگاه‌ها، معابر، اماکن عمومی، اصناف و حتی داخل خودروها روزه‌خواری کنند، برخورد می شود.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان به تمهیدات ویژه پلیس برای ایام ممابارک رمضان در کردستان اشاره کرد و گفت: متصدیان هتل‌ها، مهمانپذیرها، رستوران‌های بین راهی، پایانه‌های مسافربری و بیمارستان‌های کردستان با اخذ مجوز فعالیت می‌توانند به مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی هستند، خدمات ارائه دهند.

وی رعایت حرمت ماه رمضان و پرهیز از روزه‌خواری در ملاءعام توسط همه مردم را ضروری دانست و افزود: واحدهای دارای مجوز می‌توانند با استتار مکان به گونه‌ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری نشود، فعالیت کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان با بیان اینکه فعالیت سایر اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه رمضان، تنها از یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) مجاز است، اظهار کرد: یقیناً در راستای اجرای وظایف قانونی خود با کسانی که در تفرجگاه‌ها، معابر، اماکن عمومی، اصناف و حتی داخل خودروها تظاهر به روزه‌خواری کنند برابر قانون برخورد می شود.

سرهنگ حیدریان ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه روزه‌خواری در تفرجگاه‌ها، مراتب را از طریق شماره تلفن 110 اطلاع‌رسانی کرده تا اقدامات لازم پلیسی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه پلیس در ماه رمضان در کنار این وظایف، تأمین نظم و امنیت مساجد و مراسمات مربوط به این ایام را برعهده دارد، یادآور شد: پلیس با تمام توان امنیت محل‌های برگزاری مراسم معنوی و محافل قرآنی در استان کردستان را تأمین می کند.

کد خبر 30070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha