اردوغان یک میلیون لیر غرامت از قلیچدار اوغلو درخواست کرد

سرویس ترکیه - اردوغان به اتهام نقض حریم شخصی اش از سوی قلیچدار اوغلو، از رئیس CHP شکایت کرد و خواستار دریافت یک میلیون لیر غرامت شد.

به گزارش کردپرس، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه و رئیس حزب عدالت و توسعه (AKP)، با طرح شکایت علیه کمال قلیچدار اوغلو، رئیس حزب جمهوری خواه خلق (CHP) و بزرگترین رقیب سیاسی اش، خواستار دریافت یک میلیون لیر غرامت از او شد. اردوغان دلیل این شکایت را نقض حریم خصوصی اش توسط قلیچدار اوغلو اعلام کرده است.

بنا بر خبر کانال NTV، حسین آیدین وکیل اردوغان در اطلاعیه ای کتبی اعلام کرد که «قلیچدار اوغلو در سخنرانی اش در نشست فراکسیون CHP در 22 مارس و همچنین با انتشار پست هایی در حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی به حریم شخصی رئیس جمهور اردوغان تعرض کرده است.»

آیدین اعلام کرد که آنها خواستار دریافت یک میلیون لیر غرامت از قلیچدار اوغلو شده اند. همچنین برای پیشگیری از حمله احتمالی به شخصیت و حریم شخصی اردوغان، آنها از دادگاه خواستار اعمال «اقدامات پیشگیرانه» شده اند.

آیدین گفت: «دادگاه مدنی شانزدهم آنکارا در تاریخ 1 آوریل درخواست ما را برای اعمال اقدامات پیشگیرانه پذیرفت و با یک تصمیم رسمی به عنوان یک اقدام پیشگیرانه، به کمال قلیچدار اوغلو اخطار داد تا زمان برگزاری جلسه بعدی دادگاه دقت بیشتری بر اعمال و گفتارش داشته باشد.»

کد خبر 30107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha