برگزاری نشست گفتمانی چراغ راه با حضور ورزشکاران استان ایلام

سرویس ایلام - با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و جمعی از ورزشکاران و فعالان هیئات ورزشی استان ایلام نشست گفتمانی چراغ راه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام در سلسله نشست‌های گفتمانی چراغ راه با موضوع جهاد تبیین که با حضور جمعی از ورزشکاران استان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد، عنوان کرد: هر کس در عرصه خودش باید جهاد تبیین را به منصه ظهور برساند.

حجت‌الاسلام نجفی عنوان کرد: انقلاب اسلامی را باید با فعل مضارع صرف کرد چرا که همواره جاری است و ما در حال تمرین جمهوریت و رسیدن به افق‌های مدنظر انقلاب هستیم که در این معنا ما همیشه در حال انقلاب کردن در تمام عرصه ها هستیم.

وی افزود: ظهور قدرت تشیع و مرجعیت در ۱۳۴ سال پیش و در جریان تحریم تنباکو رقم خورد و در انقلاب ۵۷ تجلی بزرگی از خود نشان داد و امروز پس از چهار دهه هنوز هم به همراهی مردم با نهال انقلاب نیاز مبرم وجود دارد چرا که همواره در جنگی چند جانبه حاضر بوده‌ایم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام با عنوان اینکه پیشرفت جمهوری اسلامی اگر چه مطلوب نیست اما معقول است، تاکید کرد: تبیین و رفع ابهام از موضوعات گوناگون و خصوصاً بازگویی پیشرفت های نظام، همواره مطرح بوده است که در نهایت توسط رهبر معظم انقلاب به یک فرمان جهاد با قید قطعی و فوری تبدیل شد و این دستور وظیفه ای بر دوش همه مومنان قرار داده است.

حجت‌الاسلام نجفی گفت: هر کس در عرصه خودش باید جهاد تبیین را به منصه ظهور برساند و تشخیص بدهد که کجای این میدان جهاد قرار دارد و تنها در صورتی که همه اقشار پای کار بیایند جهاد تبیین موفق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سلسله نشست‌های گفتمانی چراغ راه در ۱۷ قشر مختلف برنامه ریزی شده است که با حضور نماینده ولی فقیه در استان به مرور برگزار خواهد شد.

کد خبر 30156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha