الگو بودن ورزشکاران تکلیف زاست / برای پرورش قهرمانان آینده باید سرمایه گذاری کنیم

سرویس ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار جمعی از ورزشکاران در قالب سلسله نشست های گفتمانی چراغ راه عنوان کرد: الگو بودن ورزشکاران برای آنها تکلیف زا می باشد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار گفت: استان ایلام قهرمان های زیادی را به کشور تحویل داده است و استعدادهای زیادی در این استان وجود دارند که اگر زمینه برای آنها فراهم شود می توانند برای کشور و استان افتخار آفرینی کنند.

وی افزود الگو بودن ورزشکاران تکلیف زاست و نسل جدید زندگی اجتماعی و ایمانی قهرمانان خود را مورد تقلید قرار می دهند لذا از این نظر وظیفه سنگینی بر دوش ورزشکاران و قهرمانان ما هست.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: واجب فوری و عینی بودن جهاد تبیین در کلام رهبر انقلاب برای همه مردم از همه اقشار تکلیف زاست و مانند جنگ تحمیلی نیست که واجب کفایی باشد و همه در این میدان مسئولیت دارند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار تاکید کرد: تهاجم فرهنگی دشمن آن چنان تاثیرگذار شده که نسل جوان و نوجوان ما نسبت به این همه آورده انقلاب احساس ضعف می‌کند و با اینکه ایران در ردیف های نظامی، علمی و غیره در سطح یک منطقه قرار دارد، نوجوان ما تحت تأثیر نقاط ضعف برجسته شده توسط دشمن، احساس ناتوانی می کند.

وی افزود: در اینجا جهاد تبیین ضرورت و فوریت پیدا می‌کند و ما باید در هر قشری که هستیم، داشته های کنونی انقلاب، مسیری که طی شده و چرایی مقاومت مردم ایران در برابر زورگویان عالم را به خوبی تبیین کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ضمن اشاره به سخنان مطرح شده توسط برخی از ورزشکاران در این جلسه عنوان کرد: توجه به قهرمانان لازم است و هرچه آنها را تکریم کنیم درسی است که به نسل آینده داده و باعث میشود نونهالان آن مسیر را ادامه دهند.

کریمی تبار نیاز به فراگیری ورزش همگانی در جامعه جهت حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از بیماریها را بسیار مهم دانست و گفت: باید برای پرورش قهرمانان آینده سرمایه گذاری کنیم.

وی افزود: بسیاری از افراد مستعد اکنون در استان وجود دارند که توان پرداخت شهریه، هزینه تغذیه مناسب و غیره را ندارند و باید سازوکاری برای موفقیت این افراد در جامعه اندیشیده شود.

کد خبر 30166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha