۳۹ روستای استان ایلام صاحب دهیاری شد

سرویس ایلام - مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری ایلام اعلام کرد: ۳۹ روستای استان ایلام صاحب دهیاری شدند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، نعمت الله رحیمی گفت: خوشبختانه نتیجه چند ماه تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر همکارانمان به ثمر نشست و توانستیم با احصاء ظرفیتها و پتانسیل های حوزه روستایی استان و شناسایی نقاط مستعد به توسعه آتی آنان کمک کنیم.

وی افزود: بسیاری از روستاهای ما با وجود داشتن مولفه های لازم برای دهیاری شدن در سنوات گذشته چندان مورد توجه قرار نمی گرفتند اما در دولت کار و کرامت مورد عنایت قرار گرفته و با تاسیس دهیاری در آنان و اجرای طرح هادی در مدار توسعه قرار می گیرند.

مدیرکل امور روستایی استانداری اظهار داشت: برنامه ما و همکارانمان در حوزه امور روستایی و شوراها این است که در نشست های هم اندیشی با شوراهای اسلامی روستاها و بخش ها و همچنین دهیاران مناطق به میزبانی فرمانداری ها و بخشداریها از نزدیک مشکلات را به عینه دیده و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنیم و با تجزیه و تحلیل آنان در حوزه های مرتبط و کار کارشناسی شده نسبت به رفع مشکلات اقدام و در بهبود اوضاع بکوشیم.

رحیمی اشاره داشت: مجوز ۳۹ دهیاری در نقاط مختلف استان از جمله در شهرستانهای هلیلان، سیروان، چرداول، ایوان، چوار، ملکشاهی، دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره اخذ شده است که بزودی نسبت به انتخاب دهیار و شروع بکار آنان در فرایند پیش بینی شده در قانون اقدام خواهد شد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری ایلام اظهار داشت: حوزه روستایی استان ایلام ۳۳۵ دهیاری بعلاوه ۳۹ مورد جدید دارد.

کد خبر 30233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha