ماموستا قادری: حادثه مشهد و بی احترامی به ماه رمصان و حرم را به شدت محکوم می کنم

سرویس کرمانشاه _ ماموستا ملا قادر قادری گفت: از اینکه که به ماه رمضان و حرم بی‌احترامی شده و اقدام فرد مجهول‌الهویه باعث شهادت یک طلبۀ بی‌گناه و مصدوم کردن دو طلبۀ دیگر شده ناراحت و این حرکت را به‌شدت محکوم می‌کنم.

به گزارش کردپرس و به نقل از پایگاه خبری اطلاع رسانی دفتر امام جمعه پاوه حاج ماموستا ملا قادر قادری در جلسۀ ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان پاوه به قضیۀ مشهد و شهادت یکی از طلاب جهادی اشاره و ضمن اظهار تأسف از این حادثه گفت: از اینکه رئیس محترم جمهور در اسرع وقت به وزیر محترم اطلاعات دستور پیگیری قضیه را داد تشکر می کنم.

وی افزود: از این که به ماه رمضان و حرم بی‌احترامی شده و اقدام فرد مجهول‌الهویه باعث شهادت یک طلبۀ بی‌گناه و مصدوم کردن دو طلبۀ دیگر شده ناراحت و این حرکت را به‌شدت محکوم می‌کنم.

امام جمعه پاوه تصریح کرد: در جلسه‌ای که قبل از سال جدید با حضور حضرت آیت‌الله علما امام‌جمعۀ محترم و استاندار محترم و جمعی از روحانیون سنی و شیعه در کرمانشاه برگزار شد خدمت دوستان عرض کردم ما چهارشنبه‌سوری و سال جدید و سیزده‌بدر را در پیش داریم اگر برنامۀ مناسب داشته باشیم، مشکلی نخواهیم داشت در غیر این صورت شاهد بی‌بندوباری خواهیم بود.

وی ادامه داد: ظاهراً برنامه نداشتیم و هر کس هر چه خواست انجام داد حتی در روزۀ رمضان و رؤیت هلال و غیره شاهد بی برنامگی بودیم.

ماموستا قادری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: با تحقیقات و پیگیری لازمی که انجام گرفته و حسب بیان دادستان محترم و دوستان نیروی انتظامی، از ۲۷ اسفند تا ۱۴ فروردین در شهرستان ما یک فقره سرقت و یک نزاع چندنفره در خارج شهر روی داده است درحالی‌که بیش از ۱۵۰ هزار خودرو به شهرستان ما آمده‌اند. پس مردم ما مردم شریفی هستند و باید این مردم را حفظ کنیم و ا گر کارهای ضد ارزشی هم در بعضی از محل‌ها انجام شد در جهت اصلاح آن بکوشیم.

کد خبر 30236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha