برخی عاملان حملات راکتی در بغداد دستگیر شدند

سرویس عراق و اقلیم کردستان - سخنگوی وزارت کشور عراق از دستگیری شماری از عاملان حملات راکتی اخیر در پایتخت این کشور خبر داد.

به گزارش کردپرس به نقل از شبکه تلویزیونی التغییر، خالد المحنا، سخنگوی وزارت کشور عراق در اظهار نظری ضمن اعلام دستگیری شماری از افراد دخیل در حملات راکتی اخیر در شهر بغداد، پایتخت این کشور، تاکید کرد که برای پایان دادن به پرونده بمباران منطقه سبز و پایگاه های نظامی، یک اراده واقعی وجود دارد.

المحنا ضمن تاکید بر این که تحقیقات در این زمینه در جریان است و انجام آن به طور کاملا محرمانه از سوی ادارات اطلاعات تامین شده تا روند خود را به درستی طی کنند و افراد محکوم نیز پا به فرار نگذارند، اعلام کرد که این تحقیقات زیر نظر نهاد قضایی انجام می شود.

لازم به ذکر است که در این اواخر منطقه حفاظت شده سبز در مرکز شهر بغداد که ساختمان های دولت فدرال و مجلس نمایندگان عراق به همراه شماری از سفارتخانه های کشورهای مختلف از جمله آمریکا و مقر برخی هیئت های بین المللی را در بر می گیرد به همراه برخی پایگاه های نظامی محل استقرار نیروهای ائتلاف بین المللی ضد داعش، هر از چند گاهی هدف حملات راکتی قرار گرفته بودند.

کد خبر 303559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha