دستگیری 14 تروریست داعش در کرکوک و سامرا

سرویس عراق و اقلیم کردستان - نیروهای اطلاعاتی عراق شماری از افراد تحت تعقیب به اتهام عضویت در داعش و قانون شکنی را در مناطق مختلف دو استان واقع در شمال این کشور دستگیر کردند.

به گزارش کردپرس به نقل از پایگاه خبری بغداد الیوم، آژانس اطلاعات و تحقیقات فدرال وزارت کشور عراق پیش از ظهر امروز (یک شنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای آن، 14 تن از عناصر گروه تروریستی داعش را در مناطق مختلف استان مورد مناقشه کرکوک و شهرستان سامرا در جنوب غرب استان صلاح الدین در شمال این کشور دستگیر کردند.

بنا بر آن چه در این بیانیه آمده، نیروهای اطلاعاتی وزارت کشور عراق موفق شدند 9 تروریست تحت تعقیب بر اساس قانون مبارزه با تروریسم و به اتهام عضویت در داعش را در مناطق مختلف شهرستان سامرا دستگیر کنند.

آژانس مذکور در بیانیه خود همچنین از موفقیت نیروهای آن در دستگیری هفت فرد تحت تعقیب در مناطق مختلف استان کرکوک خبر داده و تاکید کرد که پنج تن از آنها به اتهام عضویت در داعش و دو تن دیگر نیز به اتهام قانون شکنی تحت تعقیب بودند.

آژانس اطلاعات و تحقیقات فدرال وزارت کشور عراق همچنین خاطر نشان ساخت که گفته های افراد دستگیر شده ثبت گردید و پس از آن نیز به نهاد قضایی ارجاع داده شدند تا تحقیقات در رابطه با آنها تکمیل شوند و به سزای اعمال خود برسند.

کد خبر 304204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha