میلیون ها انسانی که به آک پارتی رای داده اند پشیمان هستند

سرویس ترکیه – داوود اوغلو در اظهاراتی با واکنش به حکم بستن دانشگاه استانبول شهیر از سوی رئیس جمهور ترکیه بر پشیمانی میلیون ها انسان که در انتخابات اخیر به آک پارتی رای داده اند تأکید کرد.

به گزارش کردپرس، احمد داوود اوغلو، رئیس حزب آینده، در اظهاراتی با واکنش به بستن دانشگاه استانبول شهیر که با حکم ریاست جمهوری ترکیه صورت گرفته است عنوان کرد: «رئیس جمهور ترکیه با امضایی که پای این حکم زده است در تاریخ به عنوان سیاستمداری که دانشگاه می بندد ثبت شده است. همچنین اردوغان با امضایی که پای این حکم زده است نشان می دهد که در پی ساخت چه نوع ترکیه ای است. امروز مانند من انسان های بسیار زیادی ناراحت هستند. مطمئنم که میلیون ها انسانی که در انتخابات اخیر به حزب عدالت و توسعه (AKP) رای داده اند اکنون پشیمان هستند. هیچ کس به خاطر این که اردوغان دانشگاه تعطیل کند، هزاران دانشجو را آواره کند و آکادمیسین های با ارزش کشور را بیکار کند به وی رای نداده است».

به نوشته روزنامه دیوار، داوود اوغلو در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: «دیگر نمی توان بیش از این با عبارت "رئیس جمهور خوب است اطرافیانش بد هستند" مردم را فریب داد. با امضایی که اردوغان پای این حکم زده است نشان داد کسی که دانشگاه را می بندد، کسی که سرپرست تعیین می کند، کسی که به آموزش ضربه می زند، کسی که اساتید دانشگاه را بیکار می کند و در راه نفرت و کینه سیاسی هیچ مانعی برایش وجود ندارد شخص رئیس جمهور بوده و خود اردوغان است».

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 304352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha