بحران آب قروه دغدغه جدی است/تأکید بر ارتباط با خبرنگاران

سرویس کردستان- فرماندار قروه از برگزاری نشست شورای اداری با محوریت خبرنگاران خبر داد و گفت که بحران آب دغدغه جدی است و باید برای رفع مشکلات شهرستان برنامه ریزی درست و عملی داشت.

به گزارش خبرنگار کردپرس، خلیل فعله گری در نشست هم اندیشی با خبرنگاران شهرستان ضمن تأکید بر رفع دغدغه های کاری خبرنگاران، بیان کرد: خبرنگاری رسالت مهمی است و وظیفه اقناع فضای عمومی جامعه و انتقال درست اخبار و اطلاعات را بر عهده دارد و باید تأسف خورد که به دلیل خلاء قانونی امنیت شغلی خبرنگاران در حاشیه قرار گرفته و باید فکری برای این مسئله شود.

به گفته او به هر حال برای ارائه عملکردها به مردم نیازمند پوشش اخبار و نیروی لامز برای این کار هستیم و چرا باید یک خبرنگار دغدغه مالی داشته باشد و نتواند کارش را درست پیش ببرد.

فعله گری بنابه درخواست خبرنگاران از برگزاری نشست ویژه شورای اداری با محوریت خبرنگاران گفت و تصریح کرد: روابط عمومی ادارات باید موظف به ارتباط با خبرنگاران شوند و نشست های خبری مناسبی را حتماً برگزار نمایند.

او در خصوص انتقاد کردن از مدیران بیان کرد: همان طوری که نه بزرگنمایی بسیار درست است، سیاهنمایی هم درست نیست، بنابراین در حوزه انتقاد به گونه ای عمل نشود که انگیزه ها گرفته شود و باید بدانیم که تاخت و تاز زیاد علیه یک نفر یا باعث ترک آن فرد یا بی تفاوتی او خواهد شد.

فعله گری در ادامه به پاسخ مسئله مطرح شده درباره سخن کشاورزان در مراسم معارفه خود پرداخت و افزود: من همان روز نخست شروع به کارم اعلام کردم و بازهم تکرار می کنم که دیگر نه روابط عمومی، نه مسئول دفتر و نه رئیس جهاد کشاورزی هستم و در حال حاضر فرماندار این شهرستانم و برای همه مردم هستم نه فقط کشاورزان.

او سپس به مشکل بحران آب اشاره کرد و گفت: موضوع آب واقعاً دغدغه همه است و باید بدانیم وقتی آب نباشد نه تنها کشاورز که همه مردم ضرر خواهند کرد لذا تمامی مسایل مرتبط به بحران آب و هر آنچه در تشدید این بحران اثر دارد را بررسی و قطعاً جلوی عوامل تشدیدزا باید گرفته شود.

مطابق سخنان فعله گری دو معضل زباله و آب از مشکلات اساسی شهرستان است و سالهاست حل نشده و باید با بررسی تمامی موارد چاره ای برای این دو مسئله داشت.

فرماندار قروه درباره مسایل مرتبط به شهرداری و تخلفاتی که صورت گرفته، عنوان کرد: تخلف در کل برای همه بد خواهد بود و برای مسئولان از همه بدتر است چون مسئولان زیر ذره بین هستند لذا افشای تخلفات شهرداری اقدام درست و بجایی بود و اینکه جلو هدر رفت بیت المال هم گرفته شده بسیار ارزش دارد.

خلیل فعله گری هشدار داد که استفاده از ماشین دولتی برای مسایل شخصی توسط مدیران ادرات درسن نیست و با هرگونه سوء استفاده از امکانات دولتی برخورد می شود.

او سپس با اشاره به آسیب های اجتماعی، تأکید کرد: اینکه در قروه نشاط اجتماعی پایین و آسیب ها بالاست کاملاً درست هست و باید به فکر ایجاد فضای نشاط در جامعه بود و بررسی های لازم صورت گیرد.

فعله گری گریزی هم زد به شایعات انتصابات و یادآور شد: انتصابات از پروسه قانونی انجام خواهد شد و از مبانی رسمی هم اطلاع رسانی می شود و هر نوع شایعه ای از جانب فرماندار رد است.

او برقراری ارتباط خبری با دادگستری و انتقادات به متولیان فرهنگ و ارشاد در کنار بررسی وضعیت آرامستان و مسایل ورزش و مشکلات سمن ها و برقراری ارتباط با اورژانس اجتماعی و افزایش ارتباطات مردمی و ساماندهی شبکه های اجتماعی را ضروری دانست و از پیگیری این موارد خبر داد../

کد خبر 30558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha