ضرب الاجل بازرسی آذربایجان غربی برای اراضی ملی بام سبز ارومیه

سرویس آذربایجان غربی- سرپرست بازرسی کل استان آذربایجان غربی از تعیین ضرب الاجل بازرسی کل استان برای ثبت اسناد و منابع طبیعی به منظور صدور سند تک برگی برای پارک جنگلی ارومیه خبر داد.

سجاد ده ده جانی در گفت و گو با خبرنگار کردپرس افزود: اخیرا برخی افراد سودجو با شگردهای متفاوت و گاها با همراه کردن برخی کارمندان دستگاه‌های اجرایی به تعرض و تعددی به اموال دولت اقدام می کنند.

او ادامه داد: متاسفانه پارک جنگلی ارومیه نیز دستخوش این حواشی شده و بازرسی کل استان در راستای مصوبه کمیته حفاظت از حقوق بیت المال دادگستری کل استان، به موضوع مذکور ورود کرده است.

ده ده جانی بیان کرد: در همین راستا و با تشکیل جلسه با دستگاه‌های مربوطه نسبت به الزام آنها به اخذ و صدور سند کاداستر، اقدام شد.

سرپرست بازرسی کل استان آذربایجان غربی تاکید کرد:پارک جنگلی ارومیه یکی از اماکن توریستی تفریحی و تاریخی برای مردم عزیز ارومیه و مسافران است که از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

گفتنی است؛ سال ٩٩ موضوع تصرفات اراضی ملی پارک جنگلی ارومیه به صورت ویژه بررسی و در آن همدستی برخی کارکنان دولت با زمین خواران جهت دریافت سند تک برگ در این پارک افشا شد.

اواخر همان سال سرپرست بازرسی کل استان آذربایجان غربی اعلام کرد: ترک فعل‌ها منجر به صدور اسناد مالکیت ٨٣ هزار مترمربع از اراضی پارک جنگلی ارومیه به نام اشخاص حقیقی شده، که تا حدودی جلوی این تصرفات گرفته شد.

در کردپرس بیشتر بخوانید؛

بام سبز ارومیه قربانی ترک فعل مسئولین و زمین خواری ها

کد خبر 30630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha