ثبت نام 141 هزار کردستانی در طرح نهضت ملی مسکن

سرویس کردستان - معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به آغاز فرایند پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی، گفت: آمار ثبت نام کنندگان کردستانی در این طرح از 141 هزار نفر گذشت.

به گزارش کرد پرس، مصطفی رضایی گفت: در استان کردستان 141 هزار و 679 نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد 22 هزار و 803 نفر در مرحله اول یا همان اقدام ملی و بقیه نیز در مراحل بعدی به سامانه ثبت نام مراجعه و نام نویسی کرده اند.

وی اظهار کرد: برای ثبت نامی های مرحله اول در شهرهای زیر 100 هزار نفر، زمین در گروه های 3 تا 5 نفره واگذار شده و در بعضی از شهرها پروژه آغاز شده و در شهرهایی مثل قروه عملیات بخشی ازپروژه مثل 72 واحدی شهرک دانش تقریبا رو به اتمام است و الان دستگاه های خدمات رسان کارهای خمات رسانی را انجام می دهند.

معاون مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی کردستان افزود: در شهرهای بالای 100 هزارنفر نیز در شهر سقز پروژه یک هزار و 197 واحدی فعال است و در شهرسنندج هم پروژه به متقاضیان تخصیص پیدا کرده و قریب به 680 نفر تخصیص انجام نشده که زمین آنها هم تامین شده و در کمتر از یک ماه آینده تخصیص این متقاضیان نیز انجام خواهد شد.

رضایی با اشاره به ثبت نام بیش از 41 هزار نفر در سنندج در طرح نهضت ملی مسکن، بیان کرد: با توجه به این حجم زیاد متقاضی، روزانه برای تعداد مشخصی پیامک فرستاده میشود تا با مراجعه به کارگزاری معرفی شده مدارکشان را بارگذاری کنند.

کد خبر 30937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha