معاون وزیر آموزش و پرورش مدرسه 10 کلاسه روستایی مهاباد را افتتاح کرد

سرویس آذربایجان غربی- مدرسه ۱۰ کلاسه روستای "ایگریقاش" مهاباد با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور امروز، پنجشنبه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کردپرس، مدیر آموزش و پرورش مهاباد در حاشیه آیین بهره‌برداری از این مدرسه ۱۰ کلاسه گفت: این واحد آموزشی با زیربنای ۵۶۳ متر مربع و در محوطه مدرسه شهید میرکاظمی ایگریقاش به صورت مشارکتی بخش دولتی و خیرین مدرسه‌ساز احداث شده است.

کامبیز شاوله افزود: برای احداث این مدرسه در مجموع ۱۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال هزینه شده است که سهم بخش دولتی از این مقدار ۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال است که سه میلیارد ریال نیز توسط اهالی روستا و خیرین مدرسه ساز تامین شده است.

او با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی ایمن مهاباد هم اکنون ۳.۹ متر مربع است که در رده متوسط استانی قرار دارد افزود: در طی چهار سال گذشته ۳۷۱ کلاس درس با میانگین ماهانه ۷.۷ باب کلاس در این شهرستان استانداردسازی شده است.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: با افزایش ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای ایمن در این مدت سرانه برخورداری از فضای ایمن به ازای هر دانش‌آموز در سال جاری به میزان ۳۲ صدم در مهاباد افزایش یافته است.

حمداله رخشانی‌مهر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ادامه سفر ۲ روزه خود به آذربایجان‌غربی به مهاباد سفر کرده است.

هدف اصلي حضور معاون وزیر بازديد ميداني، بررسی وضعيت و رفع مشكلات مدارس است.

کد خبر 3113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha