مشعل گاز در 15 روستای جدید سقز، روشن می شود

سرویس کردستان- رئیس شرکت گاز سقز گفت: 14 روستا و 9 واحد صنفی و صنعتی این شهرستان در گرامیداشت دهه فجر از نعمت گاز برخوردار می شوند.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، شیرکو خندانی افزود: دهه فجر امسال، مشعل گاز در روستاهای « ملا سالار»، «سیاهدر»، «قلعه جُقه»، «دره وزان علیا»، «کریم آباد»، «محمود آباد»، «چی چی خوار» و «کیسلان» در قالب مجتمع خورخوره، روستاهای «مازوجدار»، «دره زیارت علیا و سفلی» و «تابیشه» در قالب مجتمع حسن سالاران و روستاهای «بله جر» و «شیوه تو» در قالب مجتمع قره گویز و « قوخ زیویه» روشن می شود.
خندانی اضافه کرد:همچنین عملیات گازرسانی در این ایام به روستاهای « مله»، « کانی سفید»، «سرنجداخ »، « موسم آباد»، «جعفرخان»، « چنارتو»، « سرخ موسی» و « گاوکج علیا و سفلی» آغاز و کلنگ زنی می شود.

وی بیان کرد:برای گازرسانی به این 15 روستاها و واحدهای صنفی، 486 علمک نصب و بیش از 87 میلیارد ریال از منابع ملی شرکت گاز هزینه صرف شده است و 2178 نفر در قالب 688 خانوار تحت پوشش شرکت گاز قرار گرفمی گیرند.

خندانی با بیان اینکه با روشن شدن مشعل گاز در این روستاها، تعداد روستاهای گازرسانی شده به 230 آبادی خواهد رسید، افزود: تا پایان سال 1400 تمام روستاهای شهرستان سقز گازرسانی می شود.

کد خبر 3115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha