خلوصی آکار در مراسم ختم جان باختگان اخیر ارتش ترکیه شرکت کرد

سرویس ترکیه - خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه در مراسم ختم جانباختگان اخیر ارتش ترکیه در عملیات کردستان عراق، ادعا کرد که نیروهایش از جولای   تا کنون بیش از 34 هزار «تروریست» را کشته اند.

به گزارش کردپرس، خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه به همراه ژنرال یاشار گولر رئیس ستاد کل ارتش، ژنرال موسی آو سِوِر فرمانده نیروی زمینی، دریاسالار عدنان اوزبال فرمانده نیروی دریایی، و ژنرال حسن کوچوک یوز فرمانده نیروی هوایی و معاونان وزیر دفاع در مراسم ختم جانباختگان اخیر عملیات ارتش ترکیه در اقلیم کردستان، شرکت کردند.

آکار در سخنانی با بیان این که جانباختگان عملیات ترکیه تاج سر حکومت ترکیه هستند، گفت که تا نابودی آخرین نیروی PKK عملیات در خاک کردستان عراق را ادامه خواهند داد.

آکار در این مراسم نیز با تکرار ادعاهای قبلی خود درباره تلفات سنگین نیروهای کرد در کردستان عراق و سوریه گفت: «از 24 جولای 2015 در مجموع 34 هزار و 175 تروریست خنثی شده اند.»

او افزود: «ما با استفاده از همه سلاح ها و امکاناتمان از طریق زمینی، دریایی و هوایی به مبارزه برای ملتمان ادامه می دهیم.»

لازم به ذکر است، در حالی که بیش از یک هفته از آغاز عملیات نظامی ترکیه در خاک کردستان عراق می گذرد، وزارت دفاع ترکیه تا کنون تنها خبر کشته شدن 5 تن از نیروهای خود در این عملیات را تایید کرده است. این در حالی است که HPG ادعای کشته شدن 200 تن از نیروهای ترکیه در این عملیات را دارد.

کد خبر 31249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha