6 میلیارد ریال برای توسعه ظرفیت های مخابراتی 6 شهرستان کردستان هزینه شد

سرویس کردستان - مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه عملیات ایجاد و ظرفیت سازی توسعه پورت های مخابراتی در 3 سرویس VDSL,ADSL و تلفن ثابت همچنان از برنامه های دارای اولویت منطقه است، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود یک هزار پورت مخابراتی در 6 شهرستان استان ظرفیت سازی شده است.

به گزارش کرد پرس، آزاد حکمت با اشاره به نیاز روز افزون مشتریان به سرویس های مخابراتی، گفت: این منطقه در سال جاری نیز نسبت به توسعه و ایجاد ظرفیت های جدید بر اساس برنامه های تدوین شده، عملکرد قابل توجه ای داشته است.

وی با اشاره به هزار پورت ایجاد شده در 6 شهرستان سنندج، سقز، دهگلان، مریوان، دیواندره و بیجار، اظهار کرد: از این رقم تعداد 288 پورت آن سرویس ADSL، 128 پورت سرویسVDSL و حدود 600 پورت دیگر نیز مربوط به تلفن ثابت است که جهت واگذاری و تامین نیاز مشتریان جدید ظرفیت سازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان همچنین با اشاره به تامین تجهیزات و امکانات لازم برای تحقق این مهم، افزود: مبلغ 6 میلیارد ریال برای این پروژه ها سرمایه گذاری شده است.

حکمت با تشریح اقدامات توسعه ای در هر کدام از شهرستان های فوق، ادامه داد: در حوزه تلفن ثابت در شهرستان دهگلان 265 پورت، در شهرستان سقز 128 پورت و در شهرستان مریوان 192 پورت ظرفیت سازی شده است.

وی یادآور شد: برای توسعه و ظرفیت سازی ADSL نیز در شهرستان دهگلان 64 پورت، شهرستان سنندج 64 پورت، شهرستان مریوان 128 پورت، در شهرستان دیواندره 32 پورت و در شهرستان بیجار نیز تعداد 128 پورت VDSL ظرفیت سازی صورت گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه توسعه و ظرفیت سازی پورت های جدید مخابراتی با هدف پاسخگویی سریع به نیاز مشتریان و رعایت اصل مشتری مداری مورد توجه مخابرات منطقه است، بیان کرد: با بهره گیری از حداکثر پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم ورزید.

حکمت گفت: با اجرای هر چه بیشتر پروژه های فنی و توسعه ایی در سال جاری، شاهد ارتقا بیش از پیش سطح کیفی و کمی محصولات و سرویس های مخابراتیِ قابل ارائه به مشتریان خواهیم بود.

کد خبر 31451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha