کلاس درس حضوری در هزار روستای آذربایجان غربی دایر می شود

سرویس آذربایجان غربی- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در بیش از هزار روستای آذربایجان غربی که در مناطق زرد و سفید کرونا هستند، کلاسهای حضوری کمتر از هفت نفر برگزار می شود.

به گزارش کردپرس، مهین منافی افزود: در کل استان آذربایجان غربی 108 هزار نفر به برنامه آموزشی شاد دسترسی ندارند که از این تعداد، 33هزار و 400 نفر دانش آموزان مناطق عشایری هستند و از شیوه های دیگر آموزش همچون مدرسه تلویزیونی و بسته های آموزشی که توسط گروه های آموزشی استان تهیه شده است، استفاده می کنند.

او بیان کرد: 447 هزار نفر از دانش آموزان استان در سامانه شاد آنلاین هستند و 10.19 درصد از کل دانش آموزانی که در شاد ثبت نام کرده اند حضور ندارند که علل مختلفی دارد و برای آنها پک های آموزشی مختلف و کلاسهای رفع اشکال در نظر رفته شده است.

منافی اظهار داشت: در تابستان امسال با همکاری آموزش و پرورش و مسوول آی تی استان یکهزار و ۷۱۱ مدرسه روستایی و یکهزار و ۵۲۵ مدرسه شهری تحت پوشش اینترنت قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: ۱۵۰ هزار محتوا برای دانش آموزان استان در مقاطع متوسطه اول و دوم از زمان شیوع ویروس کرونا تهیه شده و کل کتابهای ابتدایی محتوا سازی و در شبکه شاد بارگذاری شده‌است.

او تصریح کرد: در بیش از هزار روستای آذربایجان غربی که در مناطق زرد و سفید کرونا هستند، کلاسهای حضوری کمتر از هفت نفر برگزار می شود.

کد خبر 3149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha