ظرفیت مهران تمام نشدنی است / گشایش بازارچه شهابی چنگوله در دست اقدام

سرویس ایلام - استاندار ایلام در چهارمین سفر خود به شهرستان مهران در دیدار با امام جمعه این شهرستان بر گشایش بازارچه مرزی شهابی چنگوله تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا عنوان کرد: پس از ماه رمضان دیدار با استاندار میسان و مذاکره جهت افزایش مراودات مرزی در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: دولت، دولت مظلومی است، یک زمین شخم زده را تحویل گرفته و علاوه بر اینکه این زمین شخم زده را باید تسطیح کند، باید امورات مملکت را علی رغم تحریم ها و کمبود منابع و مشکلات، در خصوص اشتغال، معیشت، بدهی های مانده از دولت قبل را نیز مدیریت کند

بهرام نیا افزود: املای نانوشته غلط ندارد، قطعاً وقتی وارد عرصه می شویم مشکلاتی در حین کار پیش می آید و انتظار ما این است که روحانیت و ائمه جمعه کمک و همراهی کنند و هر جا لازم است تذکر پدرانه بدهند.

استاندار ایلام عنوان کرد: هر جا لازم است مشکلات را از تریبون بگویید، اما تاجایی که امکان دارد به صورت پدرانه و دوستانه به فرماندار بگویید و یادآوری و تذکر داده شود تا ان‌شاءالله هم مردم احساس امنیت و آرامش کنند و کسانی هم که دنبال حاشیه هستند دستشان کوتاه شود.

حجت‌الاسلام عبدالله امینی، امام جمعه مهران نیز در این دیدار گفت: مهران ظرفیت تمام‌نشدنی عظیمی دارد و نه تنها استان بلکه می‌تواند باعث رونق اقتصادی و اشتغال سایر استان‌های همجوار نیز بشود.

وی افزود: اگر ظرفیت‌های مهران به طور کامل مورد استفاده قرار بگیرد و بازارها توسعه یابند و بخش خصوصی و تولید کننده ها تقویت شود به نفع تمام استان است.

وی ضمن تشکر از تسهیل فرایندهای اداری و صدور مجوزها در جهت حمایت از کسب و کارها و تولیدکنندگان عنوان کرد: لازم است دولت در حوزه اخذ مالیات از تولیدکنندگان تجدید نظر کند و امتیازاتی برای کارآفرینان در نظر بگیرد.

کد خبر 31555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha