حضور مربیان کردستانی در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشور

سرویس کردستان - با همراهی و هدایت «جمشید خیرآبادی» و «سیدفرید عدنانی» مربیان کردستانی آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشور که قرار است به المپیک تابستانی ناشنوایان برزیل اعزام شوند در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش کرد پرس، اردوی نهایی و متصل به اعزام ملی پوشان کشتی فرنگی ناشنوایان جهت حضور در المپیک ناشنوایان 2021 برزیل از روز پنجشنبه هشتم اردیبهشت ماه‌ در سالن فدراسیون ناشنوایان آغاز شد و جمشید خیرآبادی و سیدفرید عدنانی 2 مربی کردستانی نیز در این تمرینات حضور دارند.

مهدی بخشی، علی کریمی، رضا اسماعیلی، محمد محبوبی، ابوذر ربیع زاده، شیرزاد مهکی، سیدصادق ابوالوفایی و اکبر صابری اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان را تشکیل می دهند.

علی اشکانی سرمربیگری و جمشید خیرآبادی مدیر فنی تیم و میثم قبشه دزفولی و سیدفرید عدنانی نیز به عنوان مربی هدایت تیم فرنگی کاران کشورمان در مسابقات المپیک تابستانی ناشنوایان 2021 برزیل را بر عهده دارند.

تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان ایران 17 اردیبهشت ماه تهران را به مقصد کاشیاس دوسول در کشور برزیل محل برگزاری مسابقات المپیک تابستانی ناشنوایان ترک می کنند و از 20 اردیبهشت نیز به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

کد خبر 31629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha