اخطارهای لازم به پیمانکار پل معلق سنندج داده شد/برخورد قاطع در صورت عدم رعایت اصول ایمنی

سرویس کردستان – شنبه 10 اردیبهشت ماه جاری گزارشی در خبرگزاری کرد پرس با عنوان «پل معلق سنندج فاقد تجهیزات ایمنی/جان آدمی فقط 30 هزار تومان؟» منتشر شد که در آن به عدم رعایت اصول ایمنی برای گردشگرانی که از پل معلق پارک جنگلی آبیدر استفاده می کردند، توسط پیمانکار انتقاد شد.

به گزارش کرد پرس، امروز پنجشنبه مطالبی به نقل از رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از سوی روابط عمومی شهرداری سنندج به خبرگزاری کرد پرس ارسال شده که در آن گزارش این خبرگزاری را تائید کرده و بر برخورد قاطع با پیمانکار نیز تاکید کرده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در این رابطه با بیان اینکه مجموعه تفریحی زیب لاین و پل معلق در پارک جنگلی آبیدر پس از اتمام، تکمیل و کسب مجوزهای استاندارد طی فرآیند قانونی به پیمانکار بخش خصوصی واگذار شده، گفته است: حفظ جان شهروندان در اولویت این سازمان است و پیمانکار بخش خصوصی تمام تعهدات لازم مبنی بر رعایت نکات ایمنی را به سازمان داده است.

علی اصغری می گوید: مجموعه تفریحی زیب لاین و پل معلق در پارک جنگلی آبیدر پس از اتمام، تکمیل و کسب مجوزهای استاندارد طی فرآیند قانونی و برگزاری فراخوان به پیمانکار بخش خصوصی واگذار شد.

به گفته وی پیمانکار بخش خصوصی تمام تعهدات لازم مبنی بر رعایت نکات ایمنی را به سازمان داده و ضمن بیمه کردن تمام پرسنل نسبت به بیمه حوادث این مجموعه اقدام کرده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج میگوید: رعایت جان شهروندان و نکات ایمنی در این مجموعه تفریحی اولویت نخست را دارد و با هرگونه کم توجهی و کم کاری برخورد خواهد کرد.

اصغری با بیان اینکه در راستای نظارت هرچه بیشتر بر روند فعالیت این مجموعه گردشگری این سازمان به صورت محسوس و نامحسوس بازدیدهایی را انجام می دهد، گفته است: بازدیدهای دوره ای به صورت هر سه ماه یک دفعه توسط ناظرین سازمان سیما و منظر شهرداری انجام می شود.

به گفته وی در جریان این بازدیدها طی روزهای اخیر مواردی مشاهده شده که به دلیل شلوغی و ازدحام جمعیت برخی شهروندان بدون بستن کمربند ایمنی از این پل معلق استفاده کرده اند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با تاکید بر اینکه اخطارهای لازم به پیمانکار داده شده است و باید سریعا پاسخگو باشد، می گوید: در صورت اینکه مشاهده تکرار چنین رویه و عدم رعایت اصول و مقررارت ایمنی در حین استفاده شهروندان از این مجموعه را داشته باشیم قطعا از طریق مراجع قانونی نسبت به لغو قرار پیمانکار اقدام خواهیم کرد.

گفتنی است جمعه گذشته با توجه به ازدحام جمعیت برخی ازشهروندان بدون استفاده از کمربند ایمنی از روی پل معلق عبور کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

پل معلق سنندج فاقد تجهیزات ایمنی/جان آدمی فقط 30 هزار تومان؟

کد خبر 31870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha