بمباران 28 دی از فجیع ترین جنایات بشری در طول تاریخ است

سرویس کردستان- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بمباران ۲۸ دی سال ۶۵ سنندج از فجیع ترین جنایات بشری درطول تاریخ به‌شمار می‌رود و این روز جزو ایام‌الله در تاریخ انقلاب اسلامی و تاریخ کردستان است و امروز همه ما وظیفه داریم یاد و نام شهدایی که در این گونه حملات ناجوانمردانه به شهادت رسیدند را گرامی بداریم.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، سردار سید صادق حسینی ظهر امروز در یادواره شهدای ۲۸ دی سنندج اظهار داشت: در بمباران ۲۸ دی سال ۶۵ که شهر سنندج توسط دشمن بعثی مورد حمله هوایی قرار گرفت، ۲۲۰ نفر به شهادت رسیدند که عموما زنان و کودکان وافراد سالخورده که در حال گذران زندگی عادی خود بودند مورد این حمله وحشیانه قرار گرفتند.

وی افزود: بمباران ۲۸ دی سال ۶۵ سنندج از فجیع ترین جنایات بشری درطول تاریخ به‌شمار می‌رود و این روز جزو ایام‌الله در تاریخ انقلاب اسلامی و تاریخ کردستان است و امروز همه ما وظیفه داریم یاد و نام شهدایی که در این گونه حملات ناجوانمردانه به شهادت رسیدند را گرامی بداریم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: امروز همه ما بخصوص جوانان باید تلاش کنیم راه شهدا را طی کرده، با عمل به وصیت‌نامه آنها، سیره شهدا و تدابیر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، ارزش‌های انقلاب اسلامی را بزرگ شمرده و آن را عملیاتی کنیم.

وی یادآور شد: شهدا افتخار نظام و انقلاب و عامل قدرت ما هستند، لذا باید برای ادامه مسیر آنها با برنامه‌ریزی پیش رفته و در این راه ایستادگی و مقاومت داشته باشیم و استکبارستیزی را گسترش داده و خدمت به کشور را افزایش دهیم.

سردار حسینی با بیان اینکه ادامه راه شهدا نیازمند حفظ وحدت و عملیاتی کردن حصول انقلاب است، گفت: مسوولان وظیفه دارند از ظرفیت‌های انقلاب و کشور و سرمایه‌های بزرگ بویژه سرمایه معنوی شهدا و سرمایه جوانان به نحو شایسته استفاده کنند و اگر با این روند پیش برویم می‌توانیم ادعا کنیم در مسیر شهدا حرکت کرده‌ایم.

در ادامه این یادواره از خانواده‌های شهدای ۲۸ دی سال ۶۵ تجلیل شد.

کد خبر 3202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha