کشف 43 میلیارد ریال گندم و نهاده دامی احتکار شده در کردستان

سرویس کردستان - فرمانده انتظامی کردستان از کشف 30 میلیارد ریال گندم در دیواندره و 13 میلیارد ریال نهاده دامی در قروه خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سردار علی آزادی گفت: ماموران انتظامی شهرستان دیواندره با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و کشف انباری شامل مقادیر قابل توجهی گندم احتکار شده شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگي با مراجع قضائي در بازرسي از انبار مورد نظر 250 تن گندم فاقد مجوز قانونی و احتکار شده کشف کردند، که کارشناسان ارزش این مقدار گندم احتکار شده را 30 میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان با سوداگران اقتصادی مبارزه می کند، اظهار کرد: در این عملیات يك متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قانونی قرار گرفت.

سردار آزادی در ادامه از کشف 60 تن گندم، ۴ تن سویا دامی و ۸۰۰ کیلو جو خارجی احتکار شده به ارزش 13 میلیارد ریال در قروه خبر داد و ادامه داد: ماموران انتظامی قروه با اشراف اطلاعاتی محل دپوی نهاده های دامی فاقد مجوز قانونی در این شهرستان را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این مقدار نهاده های دامی را 13 میلیارد ریال برآورد کردند، یادآور شد: در این عملیات يك متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان با سوداگران اقتصادی مبارزه می کند، بیان کرد: شهروندان هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا و ارز را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.

کد خبر 32034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha