نیروهای نظامی ترکیه بر سر ادامه عملیات اختلاف نظر دارند

سرویس ترکیه - برخی رسانه ها از اختلاف نظر میان نیروهای نظامی ترکیه و عقب نشینی از برخی نقاط عملیاتی در کردستان عراق خبر دادند.

به گزارش کردپرس، برخی از رسانه ها در کردستان عراق و کردستان ترکیه از اختلاف نظر بین نیروهای نظامی ترکیه و عقب نشینی آنها از برخی مناطق عملیاتی خبر دادند.

خبرگزاری فرات نزدیک به حزب کارگران کردستان (PKK) در خبری ادعا کرد که نیروهای ترکیه از برخی از مناطق عملیاتی در کردستان عراق عقب نشینی کرده اند. بر اساس این گزارش نیروهای مسلح ترکیه در مناطق کوره ژارو، ورخله، شهید شاهین، کونیشکا و گری اورته از سلاح های شیمیایی استفاده کرده است. فرات ادعا کرده است که تا کنون 300 تن از نیروهای نظامی ترکیه در این درگیری ها جان خود را از دست داده اند.

همچنین بنا بر خبر مزوپوتامیا، نیروهای گارد محلی کردستان ترکیه که به اجبار برای شرکت در عملیات به زاپ فرستاده شده بودند، از اختلاف نظر نیروهای نظامی ترکیه برای پیشروی بیشتر یا عقب نشینی خبر دادند. برخی نیروهای گارد محلی که توانسته بودند فرار کنند اعلام کردند که برخی از افسران نظامی ترکیه به دلیل دشواری عملیات دچار مشکلات روحی و تناقض شده و اقدام به عقب نشینی یا فرار کرده اند. نیروهای گارد محلی ادعا کردند که یکی از افسران ارشد ارتش ترکیه به دلیل فرار از منطقه عملیاتی از سوی یک گروهبان هدف قرار گرفته و از ناحیه پا مجروح شده است.

کد خبر 32117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha