ضرورت روشنگری در ابهامات طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها

سرویس آذربايجان غربى- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه باید برای ابهامات مردم در طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها پاسخگو باشیم، گفت: اگر در این حوزه وارد نشده و روشن‌گری نکنیم، یکسری افراد با تبلیغات منفی در جامعه، باعث ایجاد یاس و ناامیدی در مردم خواهند شد.

به گزارش کردپرس، رضا ابراهیمی امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به پرداختی اخیر یارانه‌ها به حساب خانوارها اظهار کرد: سیاست این پرداخت، تببین صداقت در عمل و رفتار دولت می باشد تا اطمینان خاطری در مردم ایجاد شود.

او در ادامه آگاه سازی مردم درخصوص اثرات مثبت مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها را ضروری دانسته و افزود: طرح موضوع برای مردم هنر خاصی می‌خواهد تا از بروز نگرانی در مردم جلوگیری شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌های محلی و فضای مجازی برای تببین سیاست‌های طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و تنویر افکار عمومی، ادامه داد: دستگاه‌های اقتصادی باید در تولید محتوا برای رسانه‌های محلی و فضای مجازی، با جدیت وارد شوند تا با تبیین اقدامات و مزایای این طرح بتوانیم همراهی مردم را شاهد باشیم.

ابراهیمی بر عدم وجود تناقض در نحوه تبیین سیاست‌های این طرح توسط دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها نیز تاکید کرده و افزود: گفتمان‌ها و نگاه‌ها باید همسو و یکدست بوده و اقدامات و مزایای طرح با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها برای مردم شفاف شود.

کد خبر 32269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha