ساختمان پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی ایلام کلنگ‌زنی شد / آغاز به کار ۴ طرح فناورانه در ایلام

سرویس ایلام - ساختمان پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی ایلام با حضور دکتر طیبی رئیس جهاددانشگاهی، نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، این ساختمان با زیربنای ۳۲۰۰ مترمربع و در ۵ طبقه ساخته خواهد شد.

علاوه بر این کلنگ‌زنی، ۴ طرح فن‌آورانه دیگر شامل درمان ناباروری، سرطان پستان، فراوری گیاهان دارویی و به نژادی دام نیز فعالیت خود را در استان ایلام آغاز کرد.

در این مراسم علیزاده، معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی، ناصری مدیرکل اداره کل امور واحدها، پژوهشکده ها، سازمانها و مراکز جهاد دانشگاهی، روسای دانشگاه‌های استان ایلام و جمعی از مدیران کل و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ایلام حضور داشتند.

طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی کشور همچنین در دیدار با استاندار ایلام عنوان کرد: نخستین پژوهشکده گیاهان دارویی در جهاد دانشگاهی ایلام ایجاد و تلاش می شود این فعالیت ها افزایش یابد.

طیبی در ادامه گفت: جهاد دانشگاهی با توجه به منابع در اختیار تمامی تلاش خود را برای پیشرفت علمی، فرهنگی و فناورانه در استان ایلام بکار خواهد گرفت.

وی بیان داشت: اگر چنانچه دانشگاه علوم پزشکی و استان کمک کند مرکز درمان ناباروری و مرکز درمان سرطان سینه در زمان سریع‌تری به بهره برداری می رسد.

کد خبر 32381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha