جزئیات گروگانگیری در ایلام/ ۴ کشته و ۷  زخمی/ اسامی کشته شدگان اعلام شد

سرویس ایلام- در حادثه امروز گروگانگیری در خیابان پاسداران ایلام ۴ تن کشته و ۷ نفر زخمی شدند.

به گزارش کرد پرس، حدود ساعت ۹ صبح امروز چهارشنبه در خیابان پاسداران ایلام، کارمند سابق اداره املاک و اموال بنیاد مستضعفان ایلام اقدام به گروگانگیری کارمندان این اداره می‌کند.

بلافاصله پس از اعلام گروگانگیری نیروهای پلیس و یگان ویژه در محل حاضر می‌شوند.

پس از مدتی یکباره صدای رگبار از داخل این اداره شنیده می‌شود و گروگانگیر پس از به رگبار بستن کارکنان با اسلحه کلاشینکف، اقدام به خودکشی می‌کند.

دو زن، یک مرد و خود ضارب در این حادثه کشته شده اند. ۷ مجروح نیز در بیمارستان امام خمینی شهر ایلام بستری هستند. حال عمومی برخی از مجروحان نامساعد گزارش شده است.

توضیحات فرمانده انتظامی ایلام در مورد حادثه گروگانگیری

فرمانده انتظامی استان ایلام در این باره گفت: این حادثه که تعدادی زخمی شدند، گرو‌گانگیر‌ سه نفر از کارکنان اداره املاک و اموال بنیاد مستضعفان ایلام را کشت و خودش نیز دست به خودکشی زد.

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام از پایان گروگانگیری در ایلام خبر داد و گفت: این حادثه صبح امروز در محل ‌اداره املاک و اموال بنیاد مستضعفان در استان ایلام رخ داد و در پی آن یکی از کارکنان سابق اقدام به گروگانگیری کرد.

وی افزود: در این حادثه که تعدادی زخمی شدند، گرو‌گانگیر‌ سه نفر از کارکنان این اداره را کشت و خودش نیز دست به خودکشی زد.

القاصی مهر اضافه کرد: انگیزه فرد گروگانگیر در دست بررسی است که جزئیات بیشتر از این حادثه متعاقبا منتشر می‌شود.

اسامی کشته شدگان گروگانگیری مسلحانه ایلام اعلام شد

در حادثه گروگانگیری مسلحانه اداره املاک بنیاد مستضعفان، چهار نفر به نام میلاد فتاحی، سعید رستمی، شیوا محمدی و ناهید روشنی کشته شده‌اند.

چند نفر از مصدومین هم اکنون در اتاق عمل تحت درمان هستند و بر اساس گزارشات غیر رسمی وضعیت دو مصدوم وخیم اعلام شده است.

کارمند گروگانگیر در سازمان املاک و اموال ایلام، اخراج نشده بود

رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان گفت: کارمندی که در ایلام اقدام به گروگانگیری و خودکشی کرده است، نیروی در حال کار این سازمان بوده و از کار معلق نشده بود.

محمد پیرعلی گفت: بر خلاف گمانه زنی های برخی رسانه ها، این فرد از کار اخراج نشده بود، بلکه مشغول به کار بوده و حتی حقوق اردیبهشت ماه را هم دریافت کرده است.

وی توضیح داد: این فرد کارمند نگهبانی اداره اموال و املاک در ایلام بوده است که امروز با اقدام به گروگانگیری همکاران خود به دلایل شخصی، نهایتا خودکشی کرده است.

کد خبر 32619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha