بخشداری ربط سردشت افتتاح شد

سرویس آذربايجان غربي- با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی؛ بخشداری ربط سردشت به عنوان سومین بخشداری جدیدالتاسیس آذربایجان غربی در دولت دوازدهم افتتاح شد.

به گزارش کردپرس، در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی و جمعی از مسئولین شهرستان سردشت ضمن معرفی بخشدار بخش جدید ربط، ساختمان این بخشداری نیز افتتاح شد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم با گرامیداشت فرا رسیدن ایام‌ مبارک دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران، مردمی ترین انقلاب جهان است که دشمنان کشور هم به تواناییهای جوانان ایرانی ایمان آورده اند.

علی مصطفوی افزود: با وجود همه دشمنی های صورت گرفته ایران به لطف خداوند، رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری و مشارکت و همدلی مردم مقتدرتر از همیشه در مسیر دستیابی به آرمانهای خود گام برمی دارد.

او با اشاره به تناقضات دشمن در برخورد با ملت ایران افزود: امروزه استکبار می خواهد واکسن کرونا را به ما بفروشد در حالیکه با تحریمهای ظالمانه راه ارسال و ورود تجهیزات و داروهای پزشکی به کشورمان را بسته است.

معاون استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دستاوردهای کشور در بخش های علمی و دانش بنیان موجب اعتراف دشمن نیز شده است، تصریح کرد: برگزاری باشکوه پیروزی انقلاب، توجه به نقش مردم و توسعه خدمات دولت در مناطق محروم و مرزی برای دستیابی به توسعه پایدار است و در دولت دوم تدبیر و امید سه بخشداری در فیرورق خوی، بکتاش میاندوآب و ربط سردشت تاسیس شده است.

مصطفوی همچنین گفت: شهرستان سردشت باتوجه به مصدومان شیمیایی یکی از دغدغه ها و نگرانیهای مسئولان استانی در بحث کرونا بود که با تلاش کادر درمان و مسئولان امروز وضعیت سردشت آبی است و مردم بایستی همچنان محدودیت ها و فاصله های اجتماعی خود را حفظ کنند.

او در خصوص تاسیس بخش جدید ربط در شهرستان سردشت نیز افزود: بخش ربط نیاز به همکاری تعامل همه دستگاههای اجرایی و مردم دارد و نیل به اهداف و مطالبات مردم ربط بدون هماهنگی مطلوب محقق نخواهد شد.

در پایان این آیین ضمن معرفی بخشدار ربط، ساختمان اداری بخشداری نیز با حضور مقامات استانی و محلی به بهره برداری رسید و حسن منگور کردستانی به عنوان نخستین بخشدار بخش جدید ربط معرفی شد.

بخش جدید ربط از توابع سردشت طی تصویب‌نامه ۱۲ / ۸ / ۱۳۹۹ به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده ۱۳ قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری توسط هیئت وزیران تصویب شد.

کد خبر 3316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha