هیات دوچرخه سواری ارومیه به دلیل ممانعت دوچرخه سواری زنان در ورزشگاه استعفا داد

سرویس آذربایجان غربی- رییس هیات دوچرخه سواری شهرستان ارومیه از استعفای دسته جمعی اعضای هیات دوچرخه سواری ارومیه به دلیل ممانعت از دوچرخه سواری زنان در ورزشگاه های این شهر خبر داد.

به گزارش کردپرس، جعفر کرباسی، رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان ارومیه در نامه ایی به رئیس هیات دوچرخه سواری استان آذربایجان غربی نوشت: مدیران ستادی اداره ورزش و جوانان شهرستان و برخی از مدیران استانی به قدری شیفته و غرق در جو میز ریاست شده‌اند که خودشیرینی در بین مسئولان شهرستانی را به زیر پا گذاشتن قوانین جاری کشور ترجیح می دهند.

او ادامه داد: یاد گرفته ایم که قانون اساسی کشور خط قرمز ماست و احترام و عمل به آن واجب است اما وقتی دوچرخه سواری زنان خارج از شرایط عمومی کشور در شهر ما محدود به سلیقه برخی مدیران می‌شود و یکی از مسئولان ورزشگاه در کمال قباحت و بی شرمی به کارت مربیان و سخت کوشان بی‌منت اهانت کند، این پیام را دارد که در شهر من جایگاه جوانان و نسلی که رهبر عظیم الشان انقلاب در خصوص آموزش‌های لازم در خصوص و سپردن مسئولیت ها به جوانان توصیه می کند، هنوز دست خوش سلیقه مدیران رانتی و سفارشی است که دغدغه ای جز میز ریاست و حفظ آن ندارند.

کرباسی در ادامه نامه خود نوشته است: بنده به همراه کابینه اجرایی هیات دوچرخه سواری شهرستان ارومیه به صورت جمع دسته‌جمعی درخواست استعفای خویش را در راستای حمایت از جایگاه مربیان سخت کوش و زنان دوچرخه‌سوار شهرمان و اجبار و تهدید اینجانب از سوی مدیران اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه و استان به عزل در مورد ادامه فعالیت اجرایی را به حضور اینجانب ارائه می داریم.

به گزارش کردپرس، گفته می شود؛ اخیرا در اقدامی عجیب سوی اداره کل ورزش و جوانان استان، از ورود زنان به ورزشگاه‌ها جهت انجام ورزش دوچرخه سواری ممانعت به عمل می‌آید.

کد خبر 34

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha