حمایت هولدینگ خلیج فارس از رسانه‌های ایلام / ۹۱ درصد نیروهای پتروشیمی ایلام بومی هستند

سرویس ایلام - رییس روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام گفت: حمایت از رسانه‌های محلی استان ایلام اولویت هلدینگ است و توسعه‌ی فرهنگی بدون توجه به رسانه و نیروی انسانی ماهر به‌دست نمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، جواد گلی با بیان اینکه تعامل دوسویه فصل مشترک رسانه‌ها با روابط عمومی هر دستگاهی است افزود: رسانه‌های استان و کشور اخبار امیدبخش حوزه پتروشیمی را بیش از پیش منتشر کنند.

وی در ادامه به نقش مهم و حیاتی شرکت هلدینگ خلیج فارس در تامین ارز کشور در سامانه نیما اشاره کرد و افزود: این شرکت بیش از ۵۰ درصد ارز نیمایی کشور را تامین می‌کند.

گلی با بیان اینکه تحریم‌های ناجوانمردانه تاثیری در کاهش تولید مجتمع های پتروشیمی نداشته‌ بلکه در یک سال گذشته تولید محصولات پتروشیمی کشور نیز افزایش یافته است، تاکید کرد:پتروشیمی ایلام و هلدینگ خلیج فارس بیش از پیش به همراهی و حمایت اصحاب رسانه نیازمند است.

وی به راه‌اندازی قریب‌الوقوع واحد الفین پتروشیمی ایلام به همراه واحدهای لردگان و بیدبلند اشاره کرد و ادامه داد: بهره‌برداری از این پروژه‌ها در دستور کار رئیس جمهور محترم، وزیر نیرو و هلدینگ خلیج فارس بر اساس جدول زمان‌بندی در سال ۹۹ قرار گرفته‌اند و به زودی راه‌اندازی خواهند شد.

مدیر کل روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس هم در این نشست تاکید کرد: از جشنواره فصلی مطبوعات و تورهای خبری در شرکت پتروشیمی ایلام حمایت می‌کند.

حسن نجفی‌سمنانی مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام نیز در این نشست خبری گفت: ۹۱ درصد نیروهای شرکت پتروشیمی ایلام بومی هستند و بیش از ۱۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و پیمانکاری مشغول کار هستند.

وی با بیان اینکه پروژه الفین به عنوان الفین سیزدهم و بزرگترین پروژه غرب کشور پس از ۱۹ سال در آستانه‌ی راه‌اندازی است اظهار داشت: بر اساس برنامه از پیش تعیین شده مرداد ماه سال جاری می‌بایست الفین در مدار تولید قرار می‌گرفت اما کمپرسور ۸۰۱ با مشکل مواجه شد و دو ماه از برنامه زمان‌بندی عقب افتاد.

نجفی افزود: الفین بدون هیچ‌گونه حضور خارجی و با دستان توانمند نیروهای فنی و بومی استان و کشور راه‌اندازی می‌شود.

وی به دریافت لوح صنعت سبز برای دومین سال پیاپی در حوزه رعایت مسایل زیست محیطی اشاره کرد و افزود: لوح صنعت سبز فقط به دو صنعت در کشور اعطا گردید که با حضور معاون رییس جمهور و وزیر نفت به پتروشیمی ایلام اهدا شد.

کد خبر 340725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha