مصوبات ستاد کرونای ایلام روی کاغذ نمانَد / اختصاص اکسیژن ساز به ایلام تا آخر هفته

سرویس ایلام - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: موضوع مهم اجرایی شدن مصوبات ستاد کرونا در استان است و نباید تنها این مصوبات روی کاغذ باشند و مسئولین باید به صورت جدی این مصوبات را عملیاتی کنند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سارا فلاحی اظهار کرد: باتوجه به مصوبه جلسه اخیر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر اختصاص دستگاه اکسیژن ساز به استان، با پیگیر هایی که انجام گرفته تا آخر هفته این مشکل در استان مرتفع خواهد شد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق مصوبات سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به استان، به خصوص دستگاه اکسیژن ساز، صبح امروز از طریق دکتر محبی، معاون پارلمانی وزیر بهداشت و همچنین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، پیگیری های لازم صورت گرفت و قرار شد تا پایان هفته مشکل حل شود.

فلاحی تصریح کرد: باتوجه به شرایط کشور و همه گیری ویروس کرونا انتظار می رود مسئولین اجرایی استان و دانشگاه علوم پزشکی به صورت جدی پای کار باشند و رایزنی‌های فشرده ای در تهران برای تامین اقلام مورد نیاز استان که در شرایط خطرناکی قرار گرفته است داشته باشند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: کمبود امکانات باعث شده مشکلاتی برای کادر درمان در استان به وجود بیاید و نیازاست وزارت بهداشت توجه جدی به استان ایلام داشته باشد.

فلاحی گفت: موضوع مهم اجرایی شدن مصوبات ستاد کرونا در استان است و نباید تنها این مصوبات روی کاغذ باشند و مسئولین باید به صورت جدی این مصوبات را عملیاتی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: همه دستگاه‌های اداری و اعضای ستاد کرونا باید پای کار باشند تا از این شرایط خطرناک کرونا در استان عبور کنیم.

فلاحی با اشاره به اینکه اجرای مصوبات نیازمند مشارکت همگانی است، تصریح کرد: قطعا همکاری و همراهی شهروندان در راستای اجرای مصوبات می تواند به کاهش بیماران کرونا در استان کمک کند.

وی افزود: بحث معیشت و اقتصاد مردم با توجه به مشکلاتی که وجود دارد باعث شده که مردم برای زندگی روزمره خود تلاش کنند باید در این راستا نیز چاره‌اندیشی شود.

فلاحی خاطرنشان کرد: همه امکانات استان در راستای خدمت رسانی به مردم باید فراهم شود تا شرایط در استان کنترل گردد، به عنوان نماینده مردم استان ایلام هر آنچه که در توان داشته باشم در راستای حل مشکلات استان به خصوص در زمینه کمبود امکانات، پیگیری‌های لازم را از طریق وزارت بهداشت و مجلس دنبال خواهم کرد.

کد خبر 341810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha