۹ فوتی آمار جدید قربانیان کرونا در ایلام / تهیه ۵۰۰ کپسول اکسیژن جدید

سرویس ایلام - رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن اعلام آخرین آمار کرونا در ایلام از تهیه ۵۰۰ کپسول اکسیژن جدید برای مراکز درمانی ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمد کریمیان در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان در شبانه روز گذشته به تعداد ۱۷۸۰۵ نفر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۸۰ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده استف تصریح کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۹ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان شناسایی شده و بر این اساس و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۴۲۲ نفر است.

کریمیان اعلام کرد: از ۹ مورد فوتی امروز، ۴ مورد مربوط به شهرستان ایلام، ۲ مورد چرداول، ۲ مورد ایوان و ۱ مورد مهران است و در حال حاضر ۳۸۰ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در سطح بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بستری هستند.

وی خاطرنشان کرد: درصد مبتلایان در مردان ۵۸ درصد و زنان ۴۲ درصد و درصد فوتی‌ها بین مردان ۶۰ درصد و زنان نیز ۴۰ درصد است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: از ظرفیت تمامی بیمارستان‌های دولتی برای بستری بیماران کرونایی استفاده شده است و در حال حاضر نیازمند همکاری بیمارستان های بخش خصوصی هستیم.

وی از تهیه ۵۰۰ کپسول اکسیژن برای مراکز درمانی ایلام خبر داد و گفت: دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان مصطفی خمینی تامین شده و دستگاه اکسیژن‌ساز برای بیمارستان امام خمینی(ره) نیز در حال تامین است.

کد خبر 342098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha