اعتراف دیرهنگام  شهرداری به ناکارآمدی پل میدان آزادی سنندج و تخریب آن!

سرویس کردستان- پل عابر پیاده میدان آزادی سنندج بالاخره پس از 6 سال به طور کامل تخریب و برداشته شد و حالا هیچ اثری از این پروژه ناکارآمد که با صرف هزینه ای کلان در سال 93 اجرا شده بود، در میدان آزادی نمانده است!

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، پروژه های ناکارآمدی که بدون مطالعه و کارشناسی نشده، احداث می شوند قطع به یقین نتیجه ای جز اتلاف هزینه و هدر دادن سرمایه ندارند و پل عابر پیاده میدان آزادی سنندج از جمله این طرح های ناکارآمد بود.

طرحی ناکارآمد که سه میلیارد تومان سرمایه شهر را بر باد داد و پس از 6 سال بالاخره شهرداری به این نتیجه رسید که به طور کامل آن را از سطح شهر جمع آوری کند.

حالا اگر سری به میدان آزادی سنندج بزنید دیگر اثری از آن پلی که پله های برقی آن در تمام ایام سال خراب بود و 6 سال به مایه عذاب شهروندان تبدیل شده بود، نیست و سه میلیارد تومان سرمایه در زمانی که قیمت دلار سه هزار و 200 تومان بود به راحتی از بین رفت.

اصرار بر احداث پروژه ای که از ابتدا ناکارآمدی آن برای کارشناسان محرز بود، از سوی شهردار و اعضای شورای شهر در سال 93، موجب شد که هزینه ای را که می توانست در پروژه ای کارآمد برای شهروندان سنندج صرف شود، به طور کامل دود شود و هیچ اثری از آن باقی نماند!

سرمایه ای که می توانست برای نجات شهری هزینه شود که بیکاری جوانانش زبانزد است و اغلب به دستفروشی و یا مسافرکشی روی آورده اند، حالا به راحتی از بین رفت و به لکه ننگی در کارنامه شهردار و اعضای شورای شهر وقت که البته چند تن از آنان در شورای شهر فعلی نیز حضور دارند، تبدیل شد.

ناگفته نماند که علاوه بر برباد رفتن سرمایه مادی شهر، در خلال احداث این پل، درختان بسیاری هم در میدان آزادی قطع شدند و قربانی این بی فکری مسئولان وقت شدند!

کد خبر 350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha