وعده افزایش تخت های بستری  کرونایی بیمارستان سقز

سرویس کردستان- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز گفت: دستگاه اكسيژن ساز بيمارستان امام در هفته آينده راه اندازي و ظرفيت تخت هاي بستري براي بيماران مبتلا به كوويد 19 افزايش خواهد يافت.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، کامیل کریمیان، فرماندار سقز در جلسه ستاد کرونا افزود: رعايت پروتكلها به ويژه زدن ماسک یعنی کمک به جان خود و دیگران و رفع محدودیتها و کمک به اقتصاد شهرستان.
کریمیان، ادامه داد: در ایام کرونا به تجربه ثابت شد که هر زمان مردم بیشتر پروتکلها را رعایت کردند، اوضاع زودتر به حالت عادی بازگشت و آمارهای اولیه نشان می دهد؛ رعايت مناسب پروتكل ها توسط مردم و محدوديت هاي اخير، نقش مهمي در كاهش ابتلاي مردم به كرونا داشته است.
فرماندار سقز از شهروندان و بازاريان به دليل رعايت پروتكل ها تقدیر کرد و افزود: محدوديت هاي سراسري كرونا از شنبه يكم آذرماه در شهرستان سقز هم اجرا مي شود.
وی عنوان کرد: محدوديت هاي جديد براي شهرستان سقز در پايان ماه جاري اطلاع رساني خواهد شد.
علیرضا رضاپور، دادستان سقز هم در این جلسه با اشاره به اینکه قانون صراحتا با افرادي كه پروتكل ها را رعايت نمي كنند، اجازه برخورد قضایی داده است، خواستار ارائه خدمات مناسب مراكز درماني به بيماران كرونايي شد.
دکتر انور بهرامي مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان سقز هم در این جلسه عنوان كرد: در حال حاضر 78 نفر در بيمارستان هاي امام (ره)، تامين اجتماعي و شفا بستري هستند
وی از كاهش آمار فوت بيماران مبتلا به كرونا خبر داد و يادآور شد شهرستان سقز به همت مردم، كادر درمان، دورانهای سخت کرونا را سپری کرده و طی خواهد کرد.
بهرامی با اشاره به گلايه هاي شهروندان اظهار داشت: اعمال جراحي ضروري بایستی توسط پزشکان جراح انجام و غیر از آن ترک فعل و شکایت شهروندان از پزشکان بر اساس سازمان نظام پزشکی، پیگرد قانونی دارد.
وي در ادامه افزود: دستگاه اكسيژن ساز بيمارستان امام در هفته آينده راه اندازي و ظرفيت تخت هاي بستري براي بيماران مبتلا به كوويد 19 افزايش خواهد يافت.

کد خبر 351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha