کلاهبرداری ۲۲ میلیارد تومانی در اسلام آباد غرب

سرویس کرمانشاه - فرمانده انتظامی استان از دستگیری شخصی خبر داد که به بهانه خرید رمز ارز دیجیتال مبلغ 220 میلیارد ریال در شهرستان "اسلام آبادغرب" کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش کرد پرس، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار کرد: پس از اعلام شکایت چند تن از اهالی روستای "چشمه سنگی" شهرستان اسلام آبادغرب مبنی بر اینکه شخصی پس از جلب اعتماد آن ها و به بهانه سرمایه گذاری در بازار بورس و خرید رمز ارزهای دیجیتال مبلغ زیادی از آن ها اخذ کرده اما پس از آن متواری شده و دیگر تماس هایش را پاسخگو نیست، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی "اسلام آبادغرب" با دریافت این گزارش اقدام خود را برای دستگیری متهم آغاز کرده و توانستند با انجام کارهای اطلاعاتی محل اختفای وی را در این شهرستان شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم فراری را دستگیر و این فرد پس از انتقال به پلیس آگاهی به کلاهبرداری 220 میلیارد ریالی از 14 نفر اعتراف کرد.

سردار جاویدان در پایان با اشاره به تشکیل پرونده ای در این خصوص از معرفی کلاهبردار دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کد خبر 35870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha