یلدای 1399 و چند «اگر» / سامی شهبازی*

سرویس ایلام - "اگر" یلدای 99 را در خانه بمانیم؛ از کنار سفره یلدای 1400 کسی دیگر به خاطر کرونا کم نخواهد شد! "اگر" با این دید نگاه کنیم؛ به خاطر غم مردمی که امسال داغدار عزیزانشان هستند، دورهمی های یلدا را به تعویق خواهیم انداخت.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، اول از همه به مدافعان خط مقدم سلامت که سالروز تولد حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار نیز با این عید باستانی عجین شده است! آن‌ها که یک پای "اگر"های یلدای 99 به آن‌ها برمی گردد؛ مدافعان سلامتی که خوش درخشیدند و هزاران بیمار کرونایی را در کشور عزیزمان به قیمت شهادت تعداد زیادی از همکارانشان نجات دادند و به سلامت راهی خانه هاشان کردند "اگر" این یلدا را در خانه بمانیم؛ بهترین هدیه را به مدافعان سلامت داده ایم.

دومین تبریک بلافاصله به سفیران سلامت، خبرنگاران شجاع و متعهد استان ایلام و اهالی رسانه ای که در دفاع از حق نظارت عامه مردم؛ نه مماشات دارند و نه سازشکارند و با وقت شناسی و جهت شناسی خود، مردم را در جریان طوفانی بمباران اطلاعات درست و نادرست، هدایت می کنند ؛یاد خبرنگار فقید پژمان مهدوی فر را در آخرین یلدای قرن گرامی می داریم "اگر" به هشتک های هشداردهنده خبرنگاران در خصوص کرونا عمل کنیم، پژمان‌های دیگری را از دست نخواهیم داد.

از کنار سفره یلدای 99 خیلی از آشنایان ؛دوستان؛همسران، فرزندان؛ پدران؛مادران ؛خواهران؛ برادران و اقوام دور و نزدیک از میان ما رفته اند! و جایشان خالی است! آنان که به وسیله این ویروس منحوس جان عزیزشان را از دست دادند "اگر" یلدای 99 را در خانه بمانیم؛ از کنار سفره یلدای 1400 کسی دیگر به خاطر کرونا کم نخواهد شد! "اگر" با این دید نگاه کنیم؛ به خاطر غم مردمی که امسال داغدار عزیزانشان هستند، دورهمی های یلدا را به تعویق خواهیم انداخت.

نکته:
بی تردید اولین و مهم ترین راه انتقال ویروس کرونا؛ دورهمی ها و تجمعات است و توقف دورهمی ها در قطع چرخه انتقال ویروس کرونا در سطح جامعه کاملا موثر است و رکن ارزشمند خانواده هم در صورت عدم پرهیز از تجمعات غیر ضروری بی تردید آسیب می بیند"که چشم انداز آن واقعا ترسناک و جبران ناپذیر خواهد بود"

بعنوان برادر کوچک رسانه خواهش می کنم امشب در خانه بمانید و تردید نکنید؛ اگر مراقب نباشیم؛ موج سهمگین بعدی کرونا را در استان شاهد خواهیم بود! که با توجه به سرد شدن هوا؛ موج اپیدمی کرونا باز هم طولانی تر می شود و جان های عزیز دیگری از دست خواهد رفت.

*رییس خانه مطبوعات استان ایلام

کد خبر 363839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha