بهره برداری از ۵ هزار طرح  در هفته دولت

سرویس کرمانشاه _ بهمن امیری مقدم از افتتاح 5 هزار و 151 طرح با 3 هزار و 166میلیارد تومان اعتبار و اشتغال زایی 6 هزار و 535 نفر در استان کرمانشاه به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش کردپرس؛ استاندار کرمانشاه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت که با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف برگزار شد؛ مردمی بودن، عدالت ورزی و فسادستیزی را از اولویت های دولت دکتر رئیسی برشمرد و گفت: دولت دکتر رئیسی طی یک سال اول به تمامی استان ها سفر کرد و با تصویب طرح های مختلف عمرانی و اقتصادی این استان ها را تبدیل به یک قرارگاه عملیاتی برای عمران و آبادانی و اشتغال کرده است.

وی در ادامه به مصوبات سفر رئیس جمهوری در سفر به کرمانشاه اشاره کرد و گفت: فردا مصوبات سفر رسما به استان ابلاغ می شود و همزمان قرارگاه عملیاتی پیگیری این مصوبات در تمامی شهرستان ها و ادارات و دستگاه های استانی تشکیل می شود تا با اجرای شدن این طرح ها، مردم طعم شیرین مصوبات این سفر را بچشند.

امیری مقدم با تاکید بر اینکه این دولت در عمل مردمی و خدمتگزار است در ادامه افزود: دولت مردمی آیت الله رئیسی علی رغم مشکلات فراوان و تحریم های گسترده اقتصادی، به شکل شبانه روزی در راستای توسعه کشور، بهبود وضعیت اقتصادی مردم و ایجاد اشتغال برای جوانان تلاش کرده است.

وی با تاکید بر اینکه اعتماد مردم، بزرگترین سرمایه و پشتوانه برای کار جهادی و انقلابی است در ادامه افزود: در این دولت تلاش شده از کلنگ زنی های نمایشی و دادن وعده های بی اساس کاملا پرهیز شود و تنها شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه ها باشیم.

مدیر ارشد استان در ادامه به تشریح پروژه های هفته دولت پرداخت و گفت: در حوزه اقتصادی شاهد بهره برداری از 4 هزار و 905 پروژه با سرمایه گذاری یک هزار و 792 میلیارد تومان و اشتغال زایی 5 هزار 879 نفر خواهیم بود.

وی ادامه داد: در حوزه عمرانی هم شاهد بهره برداری از 246 طرح با اعتبار یک هزار و 374 میلیارد تومان با 656 نفر اشتغالزایی خواهیم بود.

امیری مقدم افزود: برخی طرح های مهم در حوزه عمرانی شامل بهره برداری از باند دوم بزگراه کامیاران به کرمانشاه، بهسازی و بهره برداری از جاده حمیل - اسلام آباد، بهره برداری از قطعه 6 بزرگراه اسلام آباد – قصرشیرین، بهره برداری از فاز اضطراری تصفیه خانه قدیر و بهره برداری از طرح آبرسانی هانه کوان خواهیم بود.

وی همچنین عنوان کرد: در حوزه صنعت و معدن ۲۲ طرح، جهاد کشاورزی 11 طرح، راهداری ۳ طرح، میراث فرهنگی ۴ طرح، شیلات یک طرح خواهیم بود.

استاندار کرمانشاه از اختصاص 20 هزار تن آسفالت به منظور زیباسازی شهر کرمانشاه هم خبر داد و عنوان کرد: آیت اله رئیسی در سفر به کرمانشاه دستور دادند که پروژه قطار شهری کرمانشاه هرچه زودتر به اتمام برسد و در همین راستا تلاش می کنیم فاز اول آن را با شتاب بیشتر تکمیل کنیم.

کد خبر 37275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha