اربعین آسان، ارزان و ایمن مورد تاکید دولت سیزدهم

سرویس ایلام - معاون اول رئیس جمهور در سفر به مرز مهران و بازدید از زیرساخت های اربعین عنوان کرد: دولت در برگزاری اربعین تسهیل‌گر است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمد مخبر با بیان اینکه هم مردم و هم دولت در اربعین حسینی خوب کار کرده و پای کار بوده اند، تصریح کرد: اربعین یک کار و حرکت مردمی است و دولت در امور تسهیل گر است اما به این معنا نیست که مسئولان می توانند کمک کاری کنند و باید با همه امکانات و ظرفیت در امر اربعین پای کار باشند و ستاد اربعین نیز به خوبی پای کار است.

او گفت: در مرز مهران در زمینه زیرساختی و تسهیلاتی که باید برای رانندگان وسایل نقلیه عمومی و زوار اربعین حسینی ایجاد شود، کارهای خوبی صورت گرفته و امید است که امسال با توجه به اینکه اربعین در دو سال گذشته تحت تاثیر شرایط کرونا قرار داشته و مردم امسال اشتیاقی زیادی برای اربعین دارند، مردم در اربعین زمان سفر خود را برای جلوگیری از هر گونه ازدحام مدیریت کنند.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه ما موظفیم که همه امکانات را برای سفر راحت و ایمن زوار اربعین فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: زیرساخت های خوبی شکل گرفته است و کارهای جهادی انجام شده و استاندار ایلام در حوزه زیرساخت های اربعین در مدت چند ماه به اندازه چند سال کار کرده است و آنچه لازم است برای رفع کاستی ها تصمیم گیری می شود.

مخبر با بیان اینکه ریاست محترم جمهور تاکید دارند که سفر اربعین سال جاری آسان، ارزان و ایمن انجام شود، ابراز کرد: در حوزه زیرساخت های جاده ای و اختصاص اعتبارات لازم بخش از مسائل حل شده و بخش دیگر هم با پیگیری های استاندار ایلام مرتفع خواهد شد.

کد خبر 37452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha