نماینده ولی فقیه خواهان ورود ستاد اجرایی فرمان امام به مشکلات نایسر شد

سرویس کردستان- نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه مردم کردستان قدردان خدمات نظام هستند، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام به مشکلات نایسر و شرق استان ورود کند.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در نشست با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار کرد: اقدامات خوبی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سطح کشور و در استان انجام شده که قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: برای مردم زحمت‌کش، شریف، نجیب، ولایت‌مدار و دوستدار اهل بیت در استان کردستان هرچه قدر تلاش کنید، کم است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کمی‌ و کاستی‌هایی همانگونه که حضرت آقا فرمودند در همه جا وجود دارد، اما با این وجود مردم کردستان خیلی قدردان زحمات نظام هستند.

حجت‌الاسلام پورذهبی خطاب به رئیس ستاد اجرایی فرمان امام اضافه کرد: دو جلسه کامل را از زمان ورودم به استان با کولبران داشتیم، آنچه امروز در بیانات شما در مورد رفع مشکل اشتغال کولبران شنیدیم امیدوار کننده بود.

وی افزود: اقداماتی که در دو حوزه اشتغال و ساخت مسکن به برکت ایام دهه فجر و خصوصا میلاد حضرت زهرا شروع شده را به فال نیک می‌گیریم و انشالله این روند مستمر ادامه داشته باشد.

وی خطاب به رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تصریح کرد: مشکلات استان کردستان فقط به موضوع کولبران خلاصه نمی‌شود، انتظار داریم این ستاد به مشکلات مردم نواحی منفصل شهری نایسر سنندج و شرق استان نیز ورود کند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه تلاش مسئولان استانی و توجه نظر مسئولان کشوری زمینه‌ساز اتفاقات خوب در استان خواهد بود، ابراز امیدواری کرد، با استمرار این اقدامات و تلاش‌ها شاهد رفع بخش قابل توجهی از مشکلات در این استان باشیم.

کد خبر 3757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha