کشف اختلاس گسترده در استان ایلام / جزئیات اعلام نشده

سرویس ایلام - دادستان مرکز استان ایلام از کشف یک اختلاس گسترده در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، عبدالوهاب بخشنده عنوان کرد: پس از یک دوره رصد اطلاعاتی و طی عملیاتی دقیق با همت سربازان گمنام امام زمان (عج)، یک فقره فساد گسترده مالی در یکی از ادارات کل استان ایلام کشف شد.

وی اظهار داشت: یکی از معاونین و دونفر از پرسنل این اداره کل در این راستا دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد، تحقیقات از دو متهم دیگر در یکی از شعب بازپرسی در حال انجام است.

بخشنده افزود: این اشخاص با سوء استفاده از موقعیت شغلی و تطمیع دیگر پرسنل، مبادرت به فروش اقلام دولتی و تحصیل وجوه ناشی از آن به نفع خود کرده اند.

دادستان مرکز استان ایلام تصریح کرد: تمام اموال یکی از متهمین از جمله خودروهای لوکس و واحد های آپارتمانی در راستای حفظ حقوق بیت المال و با عنایت به پولشویی این شخص تا صدور رأی قطعی در توقیف خواهد بود.

او گفت: فرد معرفی شده به زندان در تحقیقات اولیه صراحتاً به اختلاس شصت میلیارد ریال و شگرد تحصیل آن اقرار نموده است و با توجه به اقرار متهم، مبلغ اختلاس چندین برابر مبلغ اعلامی از سوی متهم است و در حال بررسی می باشد.

بخشنده یادآور شد: تحقیقات با تلاش شبانه روزی احدی از بازپرسان و مجاهدت، سربازان گمنام امام زمان (عج) تا شناسایی تمام مرتبطین، اموال تحصیل شده و انهدام کامل این شبکه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 38022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha