123 کیلوگرم تریاک در کامیون حامل بار پیاز کشف شد

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۲۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در ارومیه کشف و هفت متهم در این خصوص دستگیر شدند.

به گزارش کردپرس، سردار سرتیپ دوم مسعود خرم‌نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد افیونی از نوع تریاک در قالب بار پیاز از استان‌های جنوبی کشور، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او اضافه کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم و پایش خودروهای عبوری در محور تبریز - ارومیه موفق شدند خودروها را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات منسجم پلیسی، چهار دستگاه خودرو شامل ۲ دستگاه سواری و ۲ دستگاه کامیون باری را متوقف کردند.

سردار خرم نیا بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیفی، ۱۲۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طور ماهرانه در داخل خودروها جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند.

او افزود: در این رابطه، چهار دستگاه خودرو توقیف و هفت متهم دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

کد خبر 3851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha