امنیت؛ حق به‌جا و قانونی مردم در سایه نظام اسلامی

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه ولایتمداری شاکله اصلی پلیس است، گفت: مجموعه انتظامی در مسیر تراز اسلامی حرکت می کند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار دلاور القاصی مهر صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک با حضور امام جمعه ایلام و استاندار ایلام اظهار کرد: در هفته ناجا با بیش از ۱۰۰ برنامه از ۱۳ تا ۱۹ مهر ماه آغاز شده است و امید است که همکاران ما بتوانند در این هفته خدمات ارزنده‌ای را به مردم استان ارائه دهند.

وی تصریح کرد: مجموعه انتظامی با یک اراده قوی در مسیر ساختن تمدن نوین اسلامی و قرار گرفتن در مسیر تراز اسلامی حرکت می‌کند.

سردار القاصی مهر عنوان کرد: نیروی انتظامی، امنیت را حق بجا و قانونی مردم می‌داند و اعتقاد دارد که مردم در نظام اسلامی در سایه امنیت کامل زندگی کنند.

وی گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با سناریوهای متفاوت با ترور دانشمندان و نخبگان کشور، با فتنه‌ها مختلف و تحریم‌های ظالمانه و عملیات روانی و جنگ همه جانبه تبلیغاتی و رسانه‌ای ترکیبی تلاش می‌کنند منافع مختلف خود را دنبال کند، اما با حضور آگاهانه مردم و تلاش‌های شبانه روزی که در مجموعه انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی انجام می‌شود، اهداف دشمنان نافرجام مانده است.

وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهنمودهای به موقع مقام معظم رهبری توانسته است امنیت مطلوبی را به وجود آورد.

کد خبر 38862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha