دانشگاه رازی کرمانشاه، نماینده دانشگاه‌های غرب کشور  شد

سرویس کرمانشاه - در ششمین انتخابات مجمع عمومی شورای تأمین منابع اطلاعات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه رازی به عنوان نماینده دانشگاه‌های غرب کشور شامل دانشگاه بوعلی همدان، دانشگاه کردستان، دانشگاه رازی و دانشگاه ایلام انتخاب شد.

به گزارش کردپرس؛ براین اساس با صدور حکمی از سوی دکتر «پیمان صالحی» معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر «حمید احمدی» رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی به عنوان عضو شورای تامین منابع اطلاعات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب شده است.

مجمع عمومی این شورا، از رئیس؛ نماینده معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری و نمایندگان مؤسسه‌های عضو تشکیل می‌شود و مجمع عمومی هر سه سال یک بار اعضای شورا را انتخاب می‌کند و پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران دبیرخانه این شوراست.

گفتنی است دانشگاه رازی کرمانشاه در دوره چهارم این مجمع؛ نمایندگی دانشگاه‌های غرب کشور را کسب کرد.

از جمله یکی از مهم ترین مامویت های مجمع عمومی شواری تامین منابع اطلاعات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ همکاری، هماهنگی، و هم‌راستایی مؤسسه‌ها در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی و همچنین گزینش، تأمین، تحویل و دسترسی به منابع علمی خارجی با رعایت صرفه و صلاح و برای افزایش کارایی، اثربخشی، و بهره‌وری نظام علمی، پژوهشی، و فناوری است.

از دیگر ماموریت های این مجمع عمومی؛ گسترش همکاری و اشتراک منابع علمی و یک‌پارچه‌سازی خدمات منابع علمی در وزارت و همچنین همکاری، هماهنگی و هم‌راستایی در ارائه خدمات منابع علمی به سازمان‌های دیگر در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی. اشاره شده است.

کد خبر 39161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha