شکل‌گیری فضای گفتگو و تعامل در جامعه، بسترساز توسعه کشور است

سرویس کرمانشاه _ شکل‌گیری فضای گفتگو و تعامل در جامعه را بسترساز پیشرفت کشور دانست و گفت: باید فرهنگ گفتگو در جامعه تقویت شود و مردم و مسئولین در یک فضای همدلی و تعامل مشکلات را شناسایی و برطرف کنند.

به گزارش کردپرس؛ "بهمن امیری‌مقدم" در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور حضرت آیت‌الله علما امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و مدیران و اعضای این شورا برگزار شد؛ عنوان کرد: امشب تیم ملی فوتبال ایران یک بازی مهم با آمریکا دارد و دعای خیر همه هموطنان بدرقه راه فوتبالیست های ماست.

وی بر ضرورت همدلی و همراهی با خوشی‌ها و شادی های مردم تاکید کرد و گفت: این روزها مردم از برد تیم ملی خوشحال هستند و باید به حفظ و تداوم این روحیه شاد و سرزنده کمک کنیم.

امیری‌مقدم شکل‌گیری فضای گفتگو و تعامل در جامعه را بسترساز توسعه و پیشرفت کشور دانست و گفت: مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی از فرزندان همین مردم هستند و حرف و درد مردم را به خوبی می فهمند.

وی افزود: باید فرهنگ گفتگو در جامعه تقویت شود و مردم و مسئولین در یک فضای تعامل و گفتگو مشکلات را شناسایی و برطرف کنند.

مدیر ارشد استان با اشاره به تحلیل‌های صورت گرفته پیرامون ریشه های اعتراضات و اغتشاشات اخیر گفت: تحلیل باید همه جانبه، منصفانه، منطقی، اخلاقی و همراه با راهکارهای مناسب در راستای توسعه و تعالی کشور باشد زیرا تحلیل های یکطرفه جامعه را به بیراهه می برد.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی با اقتدار در برابر اغتشاشگران و ناامن کنندگان آرامش و زندگی مردم ایستاده است و باید همگان این شرارت ها را محکوم کنند اما در دیگر سو مسیر برای شنیدن اعتراضات در چهارچوب قانون هم فراهم است و باید مسئولان پاسخگوی دغدغه های مردم باشند.

امیری مقدم در ادامه جهاد تبیین را یکی از ضرورت‌های امروز دانست و گفت: متاسفانه نسل جدید و حتی بخش های ديگر جامعه از بسیاری از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامي و دولت مردمی بی‌خبرند و این دست‌آوردها باید در قالب جهاد تبیین برای همگان بیان شوند.

وی سلبریتی‌های هیجان زده و فاقد هویت ایرانی و اسلامي را الگوهایی نامناسب برای جوانان دانست و تاکید کرد: باید بستر معرفی افراد دلسوز، فرهیخته، فهیم، صالح و دوستدار ایران و ایرانی به عنوان الگو به جوانان فراهم شود.

کد خبر 39967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha